Márkaépítés 2017

8 000 Ft

Kategória:

Élménymárkák

A termékelőny önmagában nem elég a sikerhez. A márkaélmény kialakítása, felépítése, az ezzel kapcsolatos gyakorlati kérdések évek óta foglalkoztatják a marketingeseket. Az idei Márkaépítés konferencián azt vizsgáljuk, az egyedi/egyszeri márkaélményen túl vannak-e már „élménymárkák”, olyanok, amelyek ezt a gyakorlatban is hitelesen, koherens módon, professzionálisan valósították meg? Kik a legsikeresebb márkaélmény-építők, és mi tanulhatunk tőlük? Mely területeken működik igazán a márkaélmény? Az utazás, a kultúra per definitionem élményt jelent, de lehet-e élmény mondjuk a bankolás? A digitális eszközök alapjaiban forgatják fel – egyebek között – a marketinget is. Mit tesz hozzá a digitalizáció a márkaélményhez?

A Márkaépítés délutáni programjával párhuzamosan rendezzük a Városmarketing szekciót, amely egyben a Magyar Marketing Szövetség Településmarketing pályázatának a díjátadója. Azok a szakemberek, akik csak a délutáni Városmarketing szekción és díjátadón kívánnak részt venni, ezen az oldalon regisztrálhatnak.

Számos szakmai szervezet tagjai kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián, a kedvezményt a regisztrációs lapon találják.