![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/08/inspira_research.jpg)
Varga Renáta
Senior Strategist
Állások:
Leírás:
Bölcsészként végzett Pécsett, később közgazdász és végül a Károli Egyetem Pszichológiai Intézetében szupervizor, szervezetfejlesztő dimplomát szerzett. A DDB kötelékében töltött közel húsz év alatt nagyon sok és sokféle márkán dolgozott, a legutóbbi évekből a nevéhez fűződik a McDonald’s stratégiai munkája, a Sió megújulás stratégiája, a Jagermeister “Are you in?” több országban futó kampány stratégiája, Omnia és Karaván kávék és még sokan mások. 2015. januártól az Isobar (Dentsu Aegis Network) senior brand stratégája, itt főként a T-Systems és Telekom márkák stratégiai munkáival foglalkozik. A Szegedi Tudományegyetem BTK Kommunikáció- és médiatudomány szakának mesterképzésén oktat szervezeti identitás és kommunikáció témakörben.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_149/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/varga-renata.jpg)