Márkaépítés 2018

2018. május 30. 1013 Budapest, Krisztina krt 55.

Márkastratégiák

A Márkaépítés 2018 konferencia központi témája a stratégiaalkotás. Hogyan lesz a cégstratégiából, termékstratégiából, piaci stratégiából  márkastratégia, és abból marketingkommunikációs stratégia? Milyen alapokra épülnek a sikeres márkastratégiák? Mitől és meddig működnek? Mit tehetünk váratlan krízisek ellen? Kik ma a legsikeresebb stratégiaépítők, és mit tanulhatunk tőlük? A főterem mellett két szekció: Sportmarketing és Városmarketing.

A regisztrációs lapon felsorolt szakmai szervezetek tagjainak nettó 9.500 Ft, korábbi konferenciáink résztvevőinek nettó 12.000 Ft kedvezményt biztosítunk.


Részvételi díj május 08 után
39 000 Ft+ÁFA

A napijegy a szakmai programon kívül az ebéd és a frissítők költségét is tartalmazza.

Lemondást csak írásban fogadunk el. Visszatérítés lemondás esetén: május 14-ig 100%, ezt követően május 22-ig 50%. Május 23-tól visszatérítési lehetőség nincs, de a megváltott belépőjegy más személyre írásban átruházható.

Előadóink

Andrejkovics Zoltán Andrejkovics Zoltán Futuration Hungary Kft
Ásványi Katalin Ásványi Katalin Budapesti Corvinus Egyetem
Bakos Miklós Bakos Miklós Bakosfa Kft.
Bódis Gábor Bódis Gábor Hungary NEXT ország-márka-műhely
Bőhm Kornél Bőhm Kornél Spindoc Kommunikációs Hálózat
Csurgó Balázs Csurgó Balázs Magyar Snooker Gála
Dudás Hunor Dudás Hunor The Path Sportmanagement
Farkas Máté Farkas Máté One On One Kommunikáció
Fonay Gergely Fonay Gergely Hyundai Holding Hungary
Géczi Tamás Géczi Tamás Inspira Research
Hinora Ferenc Hinora Ferenc Hinora Marketing Group
Jászberényi Melinda Jászberényi Melinda Budapesti Corvinus Egyetem
Kosaras Renáta Kosaras Renáta Kommunikációs szakértő
Kun Miklós Kun Miklós Mediacom Magyarország Kft.
Lakatos Zsófia Lakatos Zsófia Magyar Public Relations Szövetség / Emerald PR
Major Balázs Major Balázs Karma Production
Melles Katalin Melles Katalin Inspira Research
Mérő Ádám Mérő Ádám Coca-Cola
Nagy László Nagy László Havas Media Hungary
Papp-Váry Árpád Papp-Váry Árpád Dr. Budapesti Metropolitan Egyetem
Pécsi Ferenc Pécsi Ferenc Tartalommarketing.hu
Piskóti István Piskóti István Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet
Princz Andrea Princz Andrea FrieslandCampina Hungária ZRt.
Purebl György Purebl György dr. Semmelweis Egyetem
Simon Attila Simon Attila Brand Bar
Sós Beáta Sós Beáta K and H Bank
Szabó Béla Szabó Béla Magyar Telekom
Szakács László Szakács László Grabowski Digital Kft.
Szalai Ádám Szalai Ádám IKO Digital
Varga László Varga László Henkel Magyarország
Vincze Dávid Vincze Dávid Havas Sports & Entertainment
Összes előadó

Programok Letöltöm PDF-ben

09:30-09:32 Előadás
Megnyitó Előadó: Szakács László (Grabowski Digital Kft.)

Márkastratégiák

09:32-09:55 Előadás
Utak a vevők fejébe Előadó: Purebl György dr. (Semmelweis Egyetem)

Kinek hiszünk és miért? Miért és miként fogadják el a márkánkat megbízhatónak? Milyen hibákat szoktunk elkövetni a kommunikációban, és hogyan kerülhetjük el ezeket? A hiteles márka fogalma a pszichiáter értelmezésében.

09:55-10:10 Előadás
Stratégiák hierarchiája – nem csak ügynökségi szemmel Előadó: Kun Miklós (Mediacom Magyarország Kft.)

Ha sokat ismétlünk egy szót, az kiüresedik. A „stratégia” is ennek esett áldozatul. Számos nézeteltérés ennek a definiálatlan állapotnak köszönhető. Megpróbálunk rendet tenni ebben.

10:10-10:25 Előadás
Marketing a stratégiák tengerében - merre és hogyan hajózzunk? Előadó: Piskóti István (Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet)

A marketing elmélete és gyakorlata egyaránt ellentmondásosan értelmezi, s leginkább leegyszerűsíti, beszűkíti a marketing stratégiai szerepét a cégek hosszabb távú gondolkodásának, cselekvéseinek tervezésében. A sikeres megoldások, s a hibás gyakorlat példái alapján az előadás felvázol egy olyan logikai, cselekvési modellt, mely integráltan képes biztosítani a vállalati stratégiák rendszerében a marketing - versenyelőnyt, piaci sikert meghatározó, támogató - szerepét.

10:25-10:40 Előadás
Kreativitás és márkaépítés Előadó: Simon Attila (Brand Bar)

Célcsoportképzés a jungi modell alapján

10:40-11:00 Előadás
Okosodó márkák Előadó: Dobó Mátyás

Smart megoldások, mobil, mesterséges intelligencia ...

11:00-11:15 Előadás
Szószólók, evangelisták, márkanagykövetek Előadó: Pécsi Ferenc (Tartalommarketing.hu)

Az emberek jobban hisznek társaiknak, mint a cégvezetőknek, vagy a hivatalos, üzleti kommunikátoroknak. Érdemes tehát "kiszervezni", a cégen kívüli emberek szájába adni a márkához tartozó üzeneteket. A nagy kérdés az, hogyan tartható meg egyszerre a megnövekedett elérés, a szakszerűség és a hitelesség.

11:15-11:30 Előadás
Márkagyógyászat Előadó: Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat)

A kríziskommunikáció helye a márkastratégiában. Kockázati tényezők a brandépítésben és a hírnévvédelem során.

11:30-12:00 Előadás
Marketing Mood Barometer Előadó: Géczi Tamás (Inspira Research), Melles Katalin (Inspira Research)

Idén is belenéztünk a marketingesek fejébe

12:00-13:30 Ebédszünet
Ebédszünet