Két hét múlva leplezi le a Toyota a vadonatúj C-HR-t

Hírek Kiemelt

Mintegy hét évvel ezelőtt, a Toyota jó értelemben véve sokkolta az autókedvelő közönséget az új C-HR bemutatásával: a szakértőktől az autóvásárlókig sokakból váltott ki lelkes hitetlenkedést, hogy a koncepcióautóként rendkívül látványos, futurisztikus és merész formavilágú autó szinte változatlan formában jelenik majd meg az utakon.

 

Az előzménymodell nélküli kompakt crossover ráadásul az első Toyota modellek egyike volt, amely a Prius, az Auris és a RAV4 után megkapta a környezetbarát, városi forgalomban akár 50-80%-ban tisztán elektromos közlekedést lehetővé tévő öntöltő elektromos meghajtást, amelyet az ügyfelek az első perctől kimagasló, 60-70%-os arányban rendeltek a modellhez Európa- és világszerte. A márka számára minden korábbinál több új ügyfelet hozó, számos, a Toyota által eddig el nem ért autóvásárlót megszólító C-HR így elmaradhatatlan érdemeket szerzett a hibrid meghajtás és a környezettudatos szemlélet népszerűsítésében. Mindez visszaköszönt az eladási számokban is, amelyek minden előzetes várakozást megdöntve hamar a Toyota egyik legkedveltebb modelljévé avatták a C-HR-t – írják.

Hogyan lehet hozzányúlni egy ennyire jól sikerült, és hét évvel bemutatása után is frissnek ható modellhez úgy, hogy az ne kontra-produktív legyen?

A tavaly decemberben a vadonatúj C-HR előhírnökeként bemutatott Toyota C-HR Prologue Concept azonban eloszlatta a kételyeket: a Toyota dizájnereinek ismét sikerült szintet lépniük, ráadásul az is kiderült, hogy az új generációs modell immár a világ legfejlettebb öntöltő hibrid elektromos meghajtása mellett a világ legfejlettebb plug-in hibrid elektromos meghajtásával is elérhető lesz.

Most már csak egy a kérdés: vajon az új generáció esetében is meg tudja ismételni a Toyota a hét évvel ezelőtti bravúrt. A kérdés megválaszolására már nem kell sokat várnunk…

 

SOCIAL MEDIA