Főoldal/Karrier

Pásztor László veszi át Sabján Johanna helyét a Best magazin élén

November 1-től Pásztor László megbízott főszerkesztőként veszi át a Best magazin szerkesztőségének vezetői feladatait Sabján Johanna eddigi főszerkesztőtől.   Sabján Johanna 2008-ban kezdett az Otthon magazin főszerkesztőjeként, 2009-ben lett a Cosmopolitan főszerkesztője és a print kiadvány fennállásáig, 11 éven keresztül töltötte be ezt a pozíciót. 2012-ben átvette a Cosmopolitan.hu vezetését, melynek elérése 225 000 napi egyedi […]

Tovább olvasom

Dr. Jurida Petra a Central Médiacsoport új HR igazgatója

Október 15-től dr. Jurida Petra veszi át a Central Médiacsoport HR osztályának vezetését, aki korábban 12 évig képviselte a kiadót médiajogászként.   A mostani kinevezéssel mind a piaci folyamatokat, mind a kiadó működését jól ismerő szakember kerül a Central emberi erőforrás osztályának élére, aki az elmúlt több mint 14 évben végig fontos csapattagnak számított a […]

Tovább olvasom

Álláspiac 2020: mesterséges intelligencia segíti a legjobb jelentkezők kiválasztását

A koronavírus-járvány gazdasági hatásai miatt több iparágban is a korábbi keresleti álláspiac kínálatiba fordult – vannak területek, ahol háromszor annyi jelölt verseng egy pozícióért, mint korábban. Ebben a megváltozott helyzetben a kiválasztást végző szakembereknek nagyobb szüksége van az innovatív megoldásokra, mint valaha. A Profession.hu munkaerőközvetítéssel foglalkozó üzletága, a Profession Services, Magyarországon elsőként használ olyan, a […]

Tovább olvasom

Változás az IAB Hungary ügyvezetésében

2020 októberétől Kenessey Adrien váltja a szülési szabadságát töltő Fináczy Dórát (nyitó képünkön) az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. “Az elmúlt egy évben Dóri ügyvezetésével fejlődött tovább az IAB Hungary, nagyon büszke vagyok a közösen elért eredményekre” – nyilatkozta Sopov István, az IAB Hungary elnöke. – Dóri személyisége egészen új színt vitt az IAB életébe, nagyon […]

Tovább olvasom

Változások a SPAR felsővezetésében

Az e-kereskedelmi vezetői pozícióra a SPAR ügyvezetése Bene Nikolettát kérte fel, aki 2014 márciusa óta irányította a marketing osztályt, s 2000 óta dolgozik a vállalatnál.   A SPAR számára az egyik legdinamikusabban fejlődő terület az online shop, amely több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg. A szolgáltatás jelenleg Budapesten és mintegy félszáz településen […]

Tovább olvasom

Új vezérigazgató a Cofidis Magyarországi Fióktelepének élén

Decembertől a csehországi Cofidis korábbi vezérigazgatója, Jean-François Rémy kerül a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezérigazgatói posztjára. A nemzetközi és közép-európai régiós tapasztalattal rendelkező vezető Holló Bence helyét veszi át, aki 12 évig állt a hitelintézetet élén.  Az új vezető folytatni fogja a cég korábbi stratégiáját, erősen fókuszálva a cég innovatív megoldásaira és digitális fejlesztéseire.   Jean-François […]

Tovább olvasom

Gazdasági igazgatót nevezett ki az AutoWallis

Gazdasági igazgatói pozíciót hozott létre az AutoWallis, miután az elmúlt időszakban végrehajtott üzletfejlesztések és akvizíciók következtében a jövőben jelentősen növekednek a csoportnál a pénzügyek koordinációjával kapcsolatos vezetői feladatok. A pozíciót október 1-től Seres Attila tölti be, aki komoly tapasztalatokat szerzett nemzetközi és hazai nagyvállalatoknál.   Seres Attilát nevezte ki az AutoWallis Nyrt. frissen létrehozott gazdasági […]

Tovább olvasom

Varga-Hering Zsuzsanna irányítja a Telenor újonnan alakult, digitális csatornákért felelős igazgatóságát

A koronavírus járvány alatt az ügyfelek teljes körű digitális kiszolgálása különösen nagy hangsúlyt kapott számos iparágban. A felgyorsult piaci trendeket kiszolgáló szerepkör a Telenornál a digitális csatornák és online értékesítési területének igazgatósággá alakulását jelentette, melyet Varga-Hering Zsuzsanna irányít a jövőben. Zsuzsanna 2016 szeptemberében csatlakozott a Telenorhoz a terület osztályvezetőjeként, korábban nemzetközi és hazai kreatív kommunikációs […]

Tovább olvasom

Hogyan készülhetnek fel a munkaadók a koronavírus második hullámára?

„Itt a második hullám. Hogyan készülhetnek fel a munkaadók? Tanulniuk kell az elmúlt fél évből!” – ezzel a felütéssel rendezte meg online konferenciáját a Profession.hu. A legfontosabb tapasztalat, hogy a magyar cégek és munkavállalók kölcsönös lojalitásukról tettek tanúbizonyságot a koronavírus első hulláma alatt: a szolidaritás és a megoldáskeresés jellemezte az együttműködést ebben az időszakban. A […]

Tovább olvasom

A Reklámszövetség Alexander Brody számára az MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag  címet adományozta

A Magyar Reklámszövetség eddig hat kiváló szakembernek adományozott Tiszteletbeli Örökös Tag címet, utoljára 2019-ben Dr. Megyer Örsnek. Alexander Brody elismerését az ügyvezetőség teljes összhangban terjesztette elő, amelyet az MRSZ elnöksége egyhangúlag szavazott meg. A kitüntetést igazoló oklevelet Gulyás János, az MRSZ elnöke adta át Alexander Brodynak – a járványhelyzetre való tekintettel – egy szűk körű […]

Tovább olvasom