Főoldal/Karrier

A Dentsu az FCB-től igazol globális kreatívigazgatót Fred Levron személyében

A kreatívipar egyik nagyágyújának számító Fred Levron novemberben csatlakozik a Dentsuhoz, Párizsból fogja irányítani a világszerte 45,000 alkalmazottat foglalkoztató japán óriás kreatív csapatait – írja az Adweek.    A Dentsu International globális átalakulási folyamatát 2020 szeptembere óta irányító Wendy Clark roppant ambíciózus tervet fogalmazott meg: 2022-ig a japán multi ügynökségi márkáinak számát 160-ról hatra kívánja […]

Tovább olvasom

A járvány a HR területen is „új normalitást” hozott

A robotizáció, automatizáció és mesterséges intelligencia felforgatja a vállalatok működését, és ezt a járványhelyzet csak felgyorsította. Milyenek lesznek három-öt év múlva a szervezetek? Milyen hatásai lehetnek a jövő felsőoktatására a pandémia alatt elterjedt digitális oktatás? Hasonló kérdésekre kereste a választ a Cranet – idén a Budapesti Metropolitan Egyetem szervezésében megvalósult – nemzetközi HR konferenciája.   […]

Tovább olvasom

Új vezetők a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál

A nyugat-európai és közép-kelet-európai üzleti régiók összevonása után új szervezeti egységgel és két új tapasztalt vezetővel erősít a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata. Varga-Nagy Eszter, aki korábban az IKEA magyarországi kommunikációjában töltött be jelentős szerepet több, mint egy évtizedig, kommunikációs vezetőként csatlakozott júniusban a Coca-Cola-hoz míg Szalóky Tóth Judit több, mint húsz év hazai és […]

Tovább olvasom

Görög Ferenc Gábor, Tatlin a Human Telex új kreatívigazgatója

Tatlin (Görög Ferenc Gábor) kreatívigazgatóként igazolt a Human Telex Advertising & Eventhez, új lendületet adva a promóciós és reklámügynökségi csapatnak.   „A kreatív szakma jelenleg egy húspiac, nincs olyan tehetséges art director, copy vagy lead, aki ne kapna napi-heti szinten ajánlatokat. Ha kilóra mérnek, akkor legalább legyél súlyos arc. A súlyos arc pedig nem tonnákat […]

Tovább olvasom

Csanda Gergely a Next9-hoz igazolt

Senior stratégai tanácsadóként csatlakozott a Next9 kommunikációs ügynökség csapatához a growth marketing szakember.   Csanda Gergely a Talentuno marketingigazgatói feladatai mellett csatlakozott a Next9 Communications csapatához, és sokéves szakmai tapasztalatával segíti az ügynökség új ügyfele, a Graphisoft globális marketing kommunikációs aktivitásait. „A Next9 és a Graphisoft együttműködése során a magyarországi központú multinacionális szoftverfejlesztő cég globális marketing és […]

Tovább olvasom

Új főszerkesztő az EgészségKalauz.hu élén

Július 22-től Papp Tímea veszi át az EgészségKalauz.hu portál főszerkesztői feladatait. A jelenlegi főszerkesztő, Simon Izabella új szakmai megbízást vállal a kiadón kívül.   Papp Tímea feladata, hogy elődje munkáját folytatva, aktuális, közérthető és jól hasznosítható egészségügyi hírekkel és tanácsokkal lássa el az EgészségKalauz.hu olvasóit és közösségi követőtáborát, valamint sikeres pályán tartsa a tematikus portált, […]

Tovább olvasom

Bujáki Zsolt, Porsche Hungaria: „Az én vércsoportom már elég rég Pantone 534”

Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria április elsején kinevezett kommunikációs igazgató két évtized alatt a cég minden területét jól megismerte. Olyan vállalat építésében vesz részt, ahol rang és megtiszteltetés dolgozni; saját területén transzparens kommunikációra törekszik. Bár az autópiac az elmúlt két évtizedben többször került hullámvasútra, és jelenleg a pandémia is erősen sújtja, a Porsche Hungariának ma […]

Tovább olvasom

Új cégtársak a PwC Magyarországnál 2021. július 1-jétől

Kőmíves Krisztina az adótanácsadási üzletágat, Mezei Szabolcs a közszolgálati tanácsadási területet erősíti új pozíciójában.    Dr. Kőmíves Krisztina 2006-ban a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól igazolt a PwC Magyarország adótanácsadási részlegéhez. Fő szakterülete a magyar és külföldi ügyfelek PwC-hez kiszervezett könyvelési, adóbevallási, bérszámfejtési tevékenységének irányítása. Ezen túl széles körű tapasztalattal rendelkezik az általános forgalmi adókkal, adóhatósági […]

Tovább olvasom

Itt vannak Magyarország példaértékű munkáltatói márkái

Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Awardot, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki 8 kategóriában, amelyeket egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak. Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, de a leghatékonyabb employer branding stratégiák és legjobb […]

Tovább olvasom

Élet az OKJ után: új lehetőségek a felnőttképzésben

A járvány hatására sokan kényszerültek pályamódosításra. Azoknak, akik felnőttként nem akarnak évekre visszaülni az iskolapadba, az OKJ megszűnése után is van lehetőségük a tanulásra. További segítséget jelenthet számukra a nemrégiben bevezetett képzési hitel is.   A szakképzési rendszer változásaként 2 új lehetőség áll a tanulni vágyó felnőttek előtt, a részszakképesítések és a szakképesítések. A 2019-ben […]

Tovább olvasom
Adatvédelmi beállítások