Főoldal/Karrier

Kárász Róbert az állami médiához igazol kreatívigazgatónak

A Blikk információi szerint a tévés az MTVA egyik új igazgatójaként segíti a továbbiakban a közmédia csatornáinak munkáját.   „Ugyan hivatalosan ilyen titulus egyelőre nincs, a magyar közmédia kreatív vezetője lesz. A kereskedelmi médiában eltöltött tapasztalatai miatt keresték meg őt, hiszen több mint húsz évet dolgozott az RTL-nél, a TV2-nél és az ATV-nél” – mondta […]

Tovább olvasom

Lemondott a Vodafone vezérigazgatója

Távozik pozíciójából Nick Read, a Vodafone vezérigazgatója, miután négy év alatt 44%-kal csökkent a társaság részvényeinek árfolyama. “Itt az ideje, hogy átadjam a vezetést” – mondta.   Nick Read négy év után mondott le a Vodafone vezérigazgatói tisztségéről, helyére Margherita Della Valle, a vállalat pénzügyi vezetője került átmenetileg – írja a The Times. A brit távközlési […]

Tovább olvasom

November 11-től Novák Iringó tölti be az Indotek Group marketing és kommunikációs vezetői pozícióját

Az új vezető komplex feladatot lát el: a társaság pr- és marketingkommunikációs tevékenységét, márka- és kommunikációs stratégiáját irányítja, illetve teljes körűen felügyeli az Indotek portfóliójába tartozó bevásárlóközpontok, lakóingatlanok, ipari és kereskedelmi ingatlanok marketingkommunikációját. Hozzá tartozik az Indotek Group nemzetközi kommunikációjának megerősítése és kiterjesztése is.   Novák Iringó közel három évtizedes pályafutása során az olaj- és […]

Tovább olvasom

Év végével távozik az Autónavigátor.hu főszerkesztője

Katona Mátyás, az Autónavigátor.hu főszerkesztője és a Használtautó.hu autópiaci szakértője további szakmai megújulás reményében úgy döntött, hogy nem az Adevinta Hungary kötelékében folytatja karrierjét. Pozícióját 2022 végéig tölti be, utódjáról a későbbiekben döntenek.     Katona Mátyás a szerkesztőségnél töltött 12 évéről elmondta: „2010 decemberében, az Autónavigátor.hu újságírójaként csatlakoztam a céghez, 2011 májusától pedig már […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető a foodpandánál

Új szakemberrel bővült a foodpanda felsővezetése – Szauter Zsolt novembertől irányítja a gyorskereskedelmi cég marketingcsapatát.   Szauter Zsolt az Extreme digital – eMAG marketingigazgatói pozíciójából érkezett a foodpandához. Itt az elmúlt másfél évben Magyarország két piacvezető online kereskedelmi márkájának összeolvasztásáért volt felelős, létrehozva ezzel a régió legerősebb e-retail brandjét. Ez idő alatt két sikeres re-brandinget […]

Tovább olvasom

RTL: Lakatos Márk búcsúzik a Reggelitől

Márk közel 5 évig volt tagja a Reggeli csapatának és elévülhetetlen érdemei vannak ezen időszak eredményeiben. A műsor azonban folyamatosan frissül és változik, hosszabb távú stratégiájának pedig része, hogy új arcoknak, az eddigiektől eltérő nézőpontoknak és műsorvezetőknek adjon teret és lehetőséget – adta hírül a médiavállalat.    „Márk színes egyéniségére, eredeti személyiségére továbbra is számít […]

Tovább olvasom

Változás a Central Médiacsoport print üzletágánál

Vékási Andrea, a Central Médiacsoport portfólió-igazgatója távozik a vállalattól. A szakember huszonöt év után, január elsejével adja át feladatait: a Nők Lapja portfólióját Lipták Tímea, a Marie Claire-ét Pácsonyi Daniella viszi tovább, így ez utóbbi online és nyomtatott kiadványának lapigazgatói feladatai a jövőben egy kézben összpontosulnak.   Vékási Andrea 1998 óta fontos szereplője a Central […]

Tovább olvasom

Takács István a Continental új kommunikációs vezetője

Takács István 2023. január 1-től Hornyacsek Zoltántól veszi át a kommunikációs vezetői feladatokat.   Hornyacsek Zoltán 2022. november 1-től a Continental Autonomous Mobility üzleti területének globális employer branding és HR kommunikációjáért felelős vezetőjeként folytatja a karrierjét a vállalatnál, továbbá az átmeneti időszakban, 2022. december 31-ig megbízott országos kommunikációs vezetőként ellátja magyarországi feladatait. Takács István a […]

Tovább olvasom

Magyar szakember a Friesland UK marketingigazgatója

Magyar szakember veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampina angol leányvállalatának központjában. Nyeste-Kállay Dániel új pozíciójában az angliai leányvállalat felsővezetőjeként a teljes brandmarketing tevékenységért felel majd.   2022 októberétől Nyeste-Kállay Dániel veszi át a marketingigazgatói pozíciót a FrieslandCampinának, a világ egyik legnagyobb tejipari vállalatának az Egyesült Királyságért és Írországért felelős leányvállalatánál.  Nyeste-Kállay kinevezésében jelentős szerepet […]

Tovább olvasom

A SkyShowtime regionális vezetője lett Szűcs László 

Augusztustól Szűcs László lett a SkyShowtime regionális marketing és partnerségi igazgatója – tudta meg a SorozatWiki.   A szakember 7 éven át volt a Paramount (korábban ViacomCBS) regionális kommunikációs igazgatója. A tévétársasághoz itthon többek között a Comedy Central és a Nickelodeon névvel ellátott adók, valamint a Paramount Network tartozik. Szűcs a SkyShowtime-nál Közép- és Kelet-Európa 14 országában lett felelős […]

Tovább olvasom