A márkánk soha nincs készen. A közelmúltban épültek be a branding eszköztárába olyan kifejezések, mint a fenntarthatóság, a körkörös gazdaság, a purpose, az ESG. Melyek azok a tényezők, amelyek 2022-ben a márka újragondolására, újrapozícionálására késztetnek minket? Ez volt a a Márkaépítés 2022 – Neverending Branding konferencia felvezetése.
A jövő hétfőtől elkezdjük a Márkaépítés 2022 – Neverending Branding konferencia beszámolóinak közlését. Előzetesen egy kis gondolatébresztő videót mutatunk, amit a konferencia délelőtti programjának a végén levetítettünk.
Mit jelent nekünk a Mozart márka? Hány Mozart van? Egyrészt egy sem, hiszen Wolfgang Amadeus 1791-ben meghalt. Másrészt annyi, ahányféleképpen a zenészek Mozartot játszanak, ahányszor a közönség feltesz egy lemezt vagy elmegy egy koncertre.
Melyik az igazi Mozart? Mutatunk egyet érdekességképpen.
A számtalan megközelítés mindegyike hozzátesz valamit a Mozart brandhez, ami épül és gazdagodik, amíg zenészek és közönség van a világon. Neverending Branding. A márkázás soha nem ér véget.