Idén újra Országos Városmarketing Díj

Hírek

A jól sikerült tavalyi bemutatkozás után a Magyar Marketing Szövetség ismét kiírta az Országos Városmarketing Díjat, melyhez társkiíróként csatlakozott a Márkamonitor.

A pályázattal a kiírók az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánják elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel. A legtöbb gyémántot összegyűjtött város lesz az év Marketing fővárosa, míg a legtöbb gyémántot gyűjtő megye a „Marketingaktív megye”. A „Városmarketing nagykövete” címet az a pályázó kapja, aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és városmarketing irányába.

Mindez miért is fontos? Mert a jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!

Márkamonitor, mint a tudatos márkaépítés ügyét képviselő médium nem csak az MMSZ alapvető célkitűzéseivel való azonosulás – többek között a városmárkázás helyes gyakorlatának elterjesztése – miatt csatlakozott a pályázathoz, hanem egyben úgy gondolja, hogy a Márkaépítés konferencia kiváló fóruma lehet a jó példák bemutatásának. A konferencián a városmarketing szekció befogadásával lehetőséget biztosít arra, hogy a pályázók és a városmarketing területén dolgozók, érdeklődők a szakterület legújabb trendjeiről informálódjanak, miközben a települések példája más területen tevékenykedő marketingszakemberek számára is inspiráló lehet. A Márkaépítés konferencia plenáris ülésének keretén belül kerül sor a hivatalos díjátadóra is, ahol a fődíj, a „Marketing Fővárosa” valamint a két különdíj: a „Marketingaktív Megye”, valamint a „Városmarketing nagykövete” is gazdára talál.

Kiknek a pályázatát várjuk?

Keressük és díjazzuk a városok, települések fejlesztése, ismertségük és elismertségük növelése érdekében megvalósított sikeres marketingprojekteket, -kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat. Pályázhatnak önkormányzatok, önkormányzatok szervezetei és vállalkozásai, egyesületek, non-profit szervezetek, szakmai és érdekképviseleti szervezetek, alapítványok és egyéb civil szervezetek, üzleti vállalkozások vagy magánszemélyek, akik az adott évben meghirdetésre került kategóriák valamelyikében egy város, egy település fejlesztése, ismertségének, elismertségének, imázsának növelése, márkaépítése érdekében marketing tevékenységet végeztek, annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.

Nevezni továbbra is hat kategóriában – rendezvény; külső-, belső kommunikációs megoldások, tartalom; arculattervezés; városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai; városmárka, városimázs építő nem marketing teljesítmények, értékek (indirekt marketing) témákban – lehet, a 2015. január 1. és 2016. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet, hiszen a több elismert marketing-projekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.

Nevezési határidő: 2016. május 9.

A pályázatok szakmai értékelését a marketingszakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó – elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Városmarketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A „Városmarketing gyémánt” díjak, védjegyek odaítélését, annak településenkénti, megyénkénti összegzését követően dönt a „Marketing fővárosa” és a „Marketingaktív megye” elismerések nyerteseiről.

A zsűri az egyes nyertes és elutasított pályázatokról – igény esetén – egyaránt rövid értékelést ad, melyet a Magyar Marketing Szövetség a pályázók felé megküld.

A díj elnyerésének részletes feltételeiről, szabályairól tájékozódni és pályázni a varosmarketingdij.hu honlapon lehet.

(A kép a tavalyi díjátadón készült.)

SOCIAL MEDIA