2016. augusztus 19-től már Budapesten is elérhető lesz a Taxify, a nemzetközi taxiszolgáltatás, amely a kellemes és biztonságos utazási élmény mellett az utasok elégedettségét helyezi középpontba.
Az UBER esetében már megismert, okostelefonnal könnyen kezelhető alkalmazással, de hivatalos, licensszel rendelkező budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy az innovatív, jövőbe mutató, gyors és hatékony applikációjával gyorsan meghódítsa az erre fogékony és az UBER magyarországi kivonulásával „hoppon maradt” közönséget.
A gombnyomással hívható autók, a GPS koordináták alapján, az applikációban követhető utazás és a leegyszerűsített, automatikus fizetési rendszer mind az utasok komfortérzetét és elégedettségét hivatottak növelni.
A magát kevésbé taxi vállalatnak, sokkal inkább infotech start-up cégnek valló Taxify úgy véli, hogy a taxizás élménye újradefiniállható és ezt a pénteki indulásra felkészített sofőrök segítségével már érzékeltetni is fogja. A két hónapon belül jelentősebb flottában gondolkodó,majd azt folyamatosan a kereslet alapján bővíteni tervező Taxify különösen nagy hangsúlyt fektet a sofőrök képzésére a megjelenéstől a viselkedésen keresztül egészen az egységes, barátságos kommunikációig.
A Taxify ígérete szerint már az első naptól kezdve egy érezhetően más szolgáltatást fog nyújtani, mint a hagyományos taxitársaságok. A kezdeti problémákat a felhasználók visszajelzései alapján tervezik orvosolni, hogy szeptember elsejére már egy komplex, kiforrott szolgáltatást élvezhessenek az utasok.
(Fotó: Taxify)