Hírek

Websorozatban hirdet a Rauch

A Rauch, az Open Média és a Középsuli közös kampányában újra a fiatalos célközönség került a középpontba. A legújabb reklámfilmnek és a teljes kampánynak a Rauch My Tea kollekciója mellett Eszterlesz az egyik szereplője, aki a népszerű websorozat, a Középsuli stábjának tagja. A spot képi világában a közösségimédia-felületeken már ismert effektek köszönnek vissza animációk formájában. A reklámfilm mellett […]

Tovább olvasom

Bemutatkoznak a hazai vállalatok legsikeresebb CSR programjai

2017. május 24-én, idén másodszor rendezik meg a Magyar Adományozói Fórum Katalizátor Műhelybeszélgetését. A rendezvény célja, hogy alkalmat teremtsen a 2016-os MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatán legnagyobb sikert elért vállalati társadalmi befektetési programok bemutatására és a tapasztalatok megosztására. A MAF az idei évben újított a vállalatok CSR tevékenységeinek gyakorlati kérdéseire és megoldásaira fókuszáló rendezvény felépítésén, így a […]

Tovább olvasom

A COOP továbbra is a Magyar Olimpiai Csapat támogatója

A COOP a következő négy év során is gyémánt fokozatú támogatóként segíti a Magyar Olimpiai Csapat felkészülését és kiemelt szponzora marad a női és férfi kézilabda-, valamint a férfi vízilabda-válogatottnak. „Mi az üzleti életben, ahogyan a sportban is tiszteljük a csapatmunkát, a becsületes, kemény küzdéssel és kitartással elért kimagasló teljesítményeket. Éppen ezért folytatni kívánjuk a Magyar […]

Tovább olvasom

A FLOW PR a Fjällräven ügynöksége

A svéd túrafelszerelés-gyártó az ügynökséget bízta meg a Hanwag lábbelik és a Primus túraeszközök hazai márkaépítésének kommunikációs támogatásával is. A FLOW PR meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást, melynek értelmében 2017. május 1-jétől három prémium outdoor márka imázsépítésén dolgozik. A túrázók és vadászok, valamint a városi fiatalok körében népszerű, időtálló és tartós túraruhadarabokat, sátrakat és hátizsákokat gyártó […]

Tovább olvasom

Új marketingvezetők a Telenornál

Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, melybe két új igazgatót is kineveztek. Az új vezérigazgató-helyettes, a közgazdász végzettségű Petra Stangl Németországban született és nevelkedett; karrierjét a biztosítási szektorban kezdte. 2000-től a Mobilkom Austria (ma Telekom Austria) telekommunikációs szolgáltatónál töltött be marketinges pozíciókat, többek között a hűségprogramokért volt felelős, majd fogyasztói marketing […]

Tovább olvasom

A biztosítás jó dolog, csak eddig rosszul csináltuk

Az Uniqa Biztosítót tavaly június óta irányító új menedzsment ismertette a vállalat átalakításának főbb irányvonalait. A szolgáltatás minőségének emelése, a digitális fejlesztések és a fókuszált termékkínálat már az első félévben eredményesnek bizonyultak. Kurtisz Krisztián vezérigazgató szerint a legfontosabb feladat a fiatalok – mint ügyfelek és munkavállalók – megnyerése a biztosítási szektornak, miközben a szabályozói és […]

Tovább olvasom

Színházi marketingdíj született

A legkreatívabb színházi marketingeszközök megtalálására a Magyar Teátrumi Társaság „Színházat vegyenek!” néven alapított díjat. Nevezni idén hat pályázati kategóriában lehet: Az évad legjobb színházi plakátja Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa Az évad legjobb színházi weboldala Az évad legjobb színházi közösségi oldala Az évad legjobb színházi széke Az évad legjobb színházi büféje A díjakért minden […]

Tovább olvasom

Budapesten fejleszt a Nokia

Felavatták a budapesti Corvin-negyedben megépült Nokia Skyparkot, amely Magyarország egyik legnagyobb informatikai és telekommunikációs kutatás-fejlesztési központja lesz. A Nokia 1997 óta van jelen Magyarországon. Itt fejlesztették ki például a világ legtöbbet használt magyar termékét, egy mobil kapcsolószervert (Mobile Switching Server), ami mobilozáskor több mint 1,4 milliárd embert köt össze egymással. A magyar szakemberek több olyan terméket is […]

Tovább olvasom

Lezárult a Bonduelle StafétaKanál

A márka a kampány lezárásaként a népszerű Dumaszínházas triót – Dombóvári Istvánt, Benk Dénest, Felméri Pétert – kérte fel humorral fűszerezett, inspiráló főzésre. A fiúkat a konyhában egy profi segítette, Nagy Sándor „Sanya”, a „Hódítás a konyhában” gasztroblog alapítója. „Minden várakozásunkat felülmúlta a kampány idei sikere. Örömmel láttuk, hogy minden egyes receptvideót több mint 75 […]

Tovább olvasom