Hírek

A Springfield bemutatja az első R[ECO]NSIDER parfümjét

Természetes eljárásokkal készült a divatmárka legújabb parfümkollekciója, amely az összetételtől kezdve a csomagolásig teljesen lebomló. A Springfield az idei őszi-téli időszakban egy parfümmel bővíti a fenntartható, R[ECO]NSIDER kollekcióját. A bevezetésre augusztusban kerül sor 13 országban, köztük Magyarországon, Spanyolországban, Portugáliában, Oroszországban és Mexikóban. Az új R[ECO]NSIDER limitált kiadású parfüm egy környezetbarát, unisex illat. Természetes eljárásokkal készült, […]

Tovább olvasom

TúraBOT a Telenortól

Mit csinál egy Columbo szobor Pesten? Mi történhet, ha valaki elsétál Szegeden Dankó Pista szobra mellett? És vajon miért terelte Jókai a teheneit minden évben a nyolckerből Hűvösvölgybe? A Telenor chatbotja, a Hipernet TúraBOT csavar egyet a monoton városi sétákon, és a Facebook Messenger segítségével az ország 5 városának rejtett történeteit, érdekes helyeit mutatja meg […]

Tovább olvasom

A Magyar Telekom eladja a T-Systems Magyarország Zrt.-t

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a mai napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat. A BÉT honlapján közzétett […]

Tovább olvasom

A márkák és az Instagram Story

A májusban elindult iStory.hu weboldal ismét közzétette a legtöbb követővel rendelkező hazai Instagram márkaoldalak toplistáját. A július elsejei követőszámokkal frissített Magyar Insta Brandlista adatai alapján a hazai instagramozók után a márkák is rákattantak a 2016 augusztusában debütált Storykra. Először készült olyan felmérés, mely a Magyar Insta Brandlistán szereplő 100 hazai márkaoldal Instagram Story használatát vizsgálja. […]

Tovább olvasom

Ismét magyar szakember a McDonald’s kiválóságai között

Az 1973-ban alapított President’s Awardot minden évben a McDonald’s legkiemelkedőbb munkavállalóinak ítélik oda. A legjobbaknak járó díj nyerteseiből álló elitklubhoz az idén dr. Cselényi Tibor, a hazai McDonald’s senior minőségbiztosítási vezetője is csatlakozott. A McDonald’s legrangosabb díját a világ minden táján dolgozó mintegy 11 ezer irodai McDonald’s munkatárs szűk 1 százaléka kaphatja meg, azok, akik […]

Tovább olvasom

KPMG: már a vállalatvezetők számára is a klímaváltozás a legnagyobb kockázat

A technológiai változás átértékelte mindazt, amit a vállalatok ellenálló képességéről gondoltunk. Aki csak a más kárából tanul, az már le is maradt, a saját próbálkozásaink és kudarcaink visznek előre, ráadásul a technológiai diszrupció és a klímaváltozás egy kiszámíthatatlan, gyorsan változó környezetet teremt – mondta Robert Stöllinger, a KPMG vezérigazgatója a cég mai sajtóreggelijén. A KPMG […]

Tovább olvasom

Továbbra is az RTL Klub a főműsoridős piacvezető csatorna

Az év első hat hónapját vizsgálva az RTL Klub továbbra is piacvezető a 18-49-es korcsoportban a főműsoridő tekintetében. A fő kereskedelmi célcsoportban az esték 97 százalékában nyert az RTL Klub hírműsora. Az év első hat hónapját vizsgálva az RTL Klub továbbra is piacvezető a 18-49-es korcsoportban a főműsoridő tekintetében. A csatorna főműsoridős összesített közönségaránya 13,8%, […]

Tovább olvasom

Akció indul a vörös vércse védelmére

Villamos távvezeték-tartóoszlopokra helyez ki speciális műfészkeket, úgynevezett vércseládákat az Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság az E.ON-nal közösen. Több ilyen költőládát már felszereltek tavasszal, amelyeket a vörös vércsék felfedeztek és be is költöztek, ezekben már fiókákat nevelnek. A más madarak fészkét elfoglaló vörös vércse a rágcsálók egyik leghatékonyabb természetes ellensége, így letelepedésük nem csak színesíti az adott […]

Tovább olvasom

Az OMV elindítja motoros kampányát

Fokozódik a motorozás iránti vágy, amelyet az is jól mutat, hogy rendkívül jól fogynak az új kétkerekűek hazánkban. Az OMV a nyári szezonban kiemelt figyelmet fordít a motorosokra, ezért egy kifejezetten nekik szánt termékportfoliót vezet be töltőállomásain. A vállalat a kampány során együttműködik az első magyarországi, kimondottan motoros túrákat szervező Rhino Tours utazási irodával, akikkel […]

Tovább olvasom

Új ügynökséget választott az Adevinta

A Lounge Communication felel a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért. A három oldalt működtető Adevinta Classified Media Hungaryvel való közös munka 2019. június elsején indult.  Az Adevinta nemzetközi médiacsoport magyarországi vállalataként működő Adevinta Classified Media Hungary a beadott kreatív anyag alapján a Lounge Communicationt választotta a Jófogást, a Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t […]

Tovább olvasom