Az OMV elindítja motoros kampányát

Hírek Kiemelt

Fokozódik a motorozás iránti vágy, amelyet az is jól mutat, hogy rendkívül jól fogynak az új kétkerekűek hazánkban. Az OMV a nyári szezonban kiemelt figyelmet fordít a motorosokra, ezért egy kifejezetten nekik szánt termékportfoliót vezet be töltőállomásain. A vállalat a kampány során együttműködik az első magyarországi, kimondottan motoros túrákat szervező Rhino Tours utazási irodával, akikkel közös fejlesztésben jelenítik meg túraötleteiket és javaslataikat Kanyarnapló néven.

Lendületet kapott idén az új motorok magyarországi értékesítése. Az első félévben ugyanis itthon 2399 új kétkerekűt értékesítettek, ami 35 százalékos növekedés az elmúlt év ugyanezen időszakához képest – derül ki a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének friss, július elején publikált számaiból.  Ehhez az is hozzá tartozik, hogy a szervezet erre az évre 3300 motorkerékpár értékesítését prognosztizálta, vagyis ennek háromnegyede már az első hat hónapban összejött.  Ez alapján aligha túlzás, hogy jó úton halad a hazai forgalmazás és fokozódik a motoros élet is.

A számok is arra utalnak, hogy teljes fordulatszámon pörög a motorosszezon, ami számos lehetőséget ígér a túramotorosok számára. Több napos túra lehetősége azonban még így sem fér bele mindenkinek. Sokaknak a munka utáni, vagy a hétvégék rövidebb gurulása marad. Éppen ezért szeretne az OMV figyelmet fordítani a motoros társadalom minden tagjára, s olyan szolgáltatásokat nyújtani számukra, amely a kétkerekű gépekkel érkezők lehető legszélesebb igényeit kielégíti. Így pedig egy-egy alkalomszerű, vagy hétvégi motorozás is maradandó élmény lehet.

Ennek egyik markáns eleme, hogy július közepétől a vállalat töltőállomásain már elérhető lesz a mintegy 100 éves múlttal rendelkező Caramba GmbH kifejezetten motorosoknak szánt termékportfoliója, amelynek része például a lánctisztító, a lánckenő spray, lakkápoló vagy a sisak- és plexitisztító. A német vállalatot az európai vegyipar leginnovatívabb cégei között tartják számon, amelynek előnyeit vásárlóik is élvezhetik, hiszen folyamatosan olyan korszerű és hatékony termékekkel jelennek meg, amelyek messze túlteljesítik a vonatkozó környezetvédelmi előírásokat. Az OMV ezzel a bővítéssel is azt szeretne biztosítani, hogy a motoros utazás mindennapos igényeihez szükséges eszközök is rendelkezésre álljanak a töltőállomásokon. A hosszabb-rövidebb utak előtt pedig az apró műszaki ellenőrzéshez szükséges eszközök, például keréknyomás-ellenőrzők mindig elérhetőek legyenek.

 „A számok alapján a motoros társadalom itthon is szélesedik, ami a turizmusra is hatással lehet, hiszen a túramotorozás az egyik legnépszerűbb műfaj ebben a szegmensben. Arra szeretnénk törekedni, hogy az úton lévők úgy gondoljanak az OMV töltőállomásaira, ahol a tankolás mellett felfrissülhetnek, pihenhetnek, találkozhatnak a többiekkel. Feltett szándék, hogy ez ne csak a kiemelt turisztikai régiókban legyen igaz, hanem általánosan, az ország minden pontján, ezért is mutatunk be olyan túrútvonalakat, melyek szinte az egész országot lefedik.” – mondta Kováts Botond, az OMV marketing menedzsere.

A vállalat a kampány során a motoros túrákat szervező Rhino Tours utazási irodával is együttműködik: az OMV magyarországi oldalán, „Kanyarnapló” címmel túraötleteket és beszámolókat tesznek közzé, ezzel is inspirálva és támogatva a motorosokat.

„Manapság a túraszegmens növekszik a leginkább, ennek ellenére eddig kevés olyan töltőállomás volt itthon, amelyet kifejezetten motorosbarátként lehetne említeni. Az OMV szélesebb körű szolgáltatásai révén javulnak a biztonságos motorozás körülményei a hazai utakon, ami a közlekedésben résztvevő minden szereplő számára általános érdek. Amikor pedig a körülmények ideálisak, akkor reményeink szerint egyre több motorosra nézve lesznek igazak Milan Kundera ide vonatkozó szavai; „a motorbiciklijére görnyedő ember (…) kiszakad az idő folytonosságából; kívül kerül az időn; másképp mondva eksztázisban van…” – jegyezte meg Szimcsák Attila, a Rhino Tours alapítója, a Motoros Túrázás 1-2. útikönyvek társszerzője.

SOCIAL MEDIA