Hírek

Az InterContinental a Cafét választotta

Meghívásos tenderen választotta ki új kreatív ügynökségét az InterContinental Budapest hotel. Immár a Café Communications felel a Lánchíd lábánál található nagy múltú szálloda külső kommunikációjáért a minél szélesebb nemzetközi és a hazai közönség elérése érdekében. Az Ybl-díjas Finta József által tervezett, 1981-ben megnyílt hotel Budapest egyik legforgalmasabb és legkedveltebb szállodája, amelyben magyarországi tartózkodásuk ideje alatt […]

Tovább olvasom

Szappannal is megmenthetjük a világot? Jön a dm Kezdd kicsiben! kampánya

Mit tehetünk, ha a fenntarthatóságot szeretnénk beépíteni a mindennapok gyakorlatába? A dm ősszel „Kezdd kicsiben!” felhívással edukációs programot és közösségi kihívást indít, hogy felhívja a figyelmet azokra a kis lépésekre, amelyeket a hétköznapokban megtehetünk. A dm döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak, a környezeti, társadalmi és a gazdasági aspektusok figyelembevétele megjelenik a vállalat folyamataiban, […]

Tovább olvasom

Újrahasznosított tengeri hulladékból és papírból készülhet a holnap Coca-Cola palackja

A Coca-Cola nagy erőkkel dolgozik a fenntartható csomagolási megoldások kidolgozásán. A vállalat tavaly bejelentett Hulladékmentes Világ stratégiájával összefüggésben most egy új, úttörő céges közösséghez csatlakozik, együttműködésben a dán Paboco papírpalackgyártó startuppal. A Paboco célja, hogy a világon elsőként olyan, teljesen bioalapú és újrahasznosítható papírpalackot hozzon létre, ami szénsavas és szénsavmentes üdítők, szépségápolási cikkek és más […]

Tovább olvasom

Itt a Samsonite-os Barbie!

Izgalmas utazószettel ünnepli 60. évfordulóját a Barbie. A Samsonite-tal közös, gyerekeknek és felnőtteknek készült kollekcióba két egyedi tervezésű, rózsaszín-fekete bőrönd és egy speciális, gyerekeknek készült modell tartozik. A különleges, limitált sorozat októbertől kapható a készlet erejéig. Különleges bőröndkollekciót dob a piacra a 60. évfordulóját ünneplő Barbie a Samsonite bőröndgyártó márkával együttműködve. Az egyedi, „La Vie […]

Tovább olvasom

Bridgestone: rózsaszínbe öltözött októberre a tatabányai abroncsgyár

Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000 férfi munkatársa is fel szeretné hívni családtagjaik, kolléganőik és a környéken élők figyelmét az egyik leggyakoribb daganatos megbetegedésre. Az abroncsgyár a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampánya […]

Tovább olvasom

Harry Potter elvarázsolta a Women’secret legújabb kollekcióját

A Women’secret speciális kollekcióval jelentkezett a piacon. A márka most a legfiatalabb közönséget célozza meg néhány inspiráló ruhadarabbal. „Mindig is szerettél volna a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában járni? – teszi fel a kérdést a márka sajtóközleménye.  – Most szerencsére megteheted a Women’secret legújabb kollekciójának köszönhetően. A márka bemutatja a pizsamák, hálóingek, köntösök és kiegészítők […]

Tovább olvasom

Toyota: egy év múlva jön az új Yaris

A szegmensében a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást elsőként meghonosító Toyota Yaris Európa és Magyarország egyik legnépszerűbb kisautója, a japán autógyártó ugyanakkor leleplezte a slágermodell közel egy év múlva érkező új generációját. A kisautó kategóriában a legjobb ár-érték arányt kínáló jelenlegi modell utódja az első autó lesz, amely a Toyota új, TNGA elnevezésű globális padlólemezére […]

Tovább olvasom

Újabb 14 üzletében telepít önkiszolgáló kasszákat a SPAR

19A kiskereskedelmi lánc 2017 szeptemberében az érdi hipermarket áruházában indította el az önkiszolgáló gyorspénztári vásárlás lehetőségét. Az idei új telepítésekkel együtt év végére már a SPAR 92 üzletében lesz elérhető a praktikus szolgáltatás. A vevők megkedvelték az időtakarékos megoldást, és egyre többen keresik ezt a fizetési módot: az érintett áruházakban a forgalom 30%-át ma már […]

Tovább olvasom

Űrszelfi: a Samsung legújabb kampánya sztratoszferikus magasságokba repíti a felhasználókat

A Samsungtól sosem álltak távol a merész marketingkampányok, de most még magasabbra teszi a mércét a vállalat. Egy okostelefont küld a légkör határára, amellyel a felhasználók egy igazán különleges háttérrel, a Föld bolygóval készíthetnek szelfit. Az Űrszelfi az első kampány, amely Benjamin Braunnak, a Samsung új európai marketingigazgatójának vezetésével valósul meg és a vállalat úttörő […]

Tovább olvasom

Közel félszáz szakképzési centrumban segíti az oktatást 3D nyomtató

A hazai szakképzés alapját jelentő, az Innovációs és Technológiai Minisztérium felügyelete alá tartozó 44 db szakképzési centrumnak, egy hazai és EU-s forrást egyaránt tartalmazó pályázati projektnek köszönhetően lehetősége van egy úgynevezett Digitális Közösségi Alkotólabor létesítésére, ahol a tanulók megismerhetik számos digitális tárgyalkotási technológia alapjait. Ezek között szerepel a 3D tervezés és nyomtatás is, és örömteli, […]

Tovább olvasom