Bridgestone: rózsaszínbe öltözött októberre a tatabányai abroncsgyár

Hírek Kiemelt

Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000 férfi munkatársa is fel szeretné hívni családtagjaik, kolléganőik és a környéken élők figyelmét az egyik leggyakoribb daganatos megbetegedésre. Az abroncsgyár a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampánya keretében ingyenes szűrést és szakértői előadást szervez 150 női dolgozójának, közös fotózásra hívta munkatársait és felmatricázta a főépületét a nők védelme érdekében.

Az emlő rosszindulatú daganatainak gyakorisága évről évre nő, Magyarországon évente 8500 új beteget fedeznek fel.  A Bridgestone nagy hangsúlyt fektet az edukációra a betegség elleni küzdelem hónapjában. Többek között a betegséggel kapcsolatos tévhitekre hívja fel a figyelmet plakátok segítségével, illetve a hónap végén egy előadás keretében Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület elnöke mesél majd a mellrákkal és a szűrővizsgálatokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról. A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. rendszeresen szervez egészséggel kapcsolatos megmozdulásokat. Október a mellrák, november pedig most is a prosztatarák elleni küzdelem hónapja lesz majd a cégnél. Ezúttal azt szerette volna közvetíteni, hogy a 90 százalékban férfiakból álló gumiipari dolgozók is együttérzőek a nőkkel kapcsolatos témákkal szemben, támogatják szeretteiket és kollégáikat.

„A mellrák elleni küzdelemben mi annyit tehetünk, hogy beszélünk a témáról, kifejezzük támogatásunkat és bíztatjuk kollégáinkat, hogy ők is érzékeltessék az érintettekkel, hogy fontos számukra az egészségük” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone ügyvezető igazgatója. – Azt szeretnénk elérni, hogy akik a mi cégünknél dolgoznak, törődjenek egymással, és a vállalat is igyekszik a saját eszközeivel őket ebben támogatni.”

A gyár társadalmi felelősségvállalásból indított kezdeményezései idén sem maradtak elismerés nélkül. Az év elején „Felelős Munkáltató” címet, majd pedig a nyár folyamán „Családbarát Munkahely” díjat is kapott a vállalat.

SOCIAL MEDIA