Hírek

Ismét energiatudatos vállalat címmel ismerték el a COOP üzletlánco

Idén ismét Energiatudatos Vállalat címet tanúsító védjeggyel ismerték el a COOP Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A tavalyi után második alkalommal kiérdemelt címet a Virtuális Erőmű Program energiahatékonysági kiválósági pályázatának a Parlamentben szeptember 25-én megrendezett őszi díjátadó gáláján vehette át az üzletlánc. A köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar […]

Tovább olvasom

Díjazták a P&G Holy Grail projektjét a Packaging Europe Fenntarthatósági Versenyén

A világ legnívósabb csomagolás-technológiai innovációs versenyének nyerteseit szeptemberben hirdették ki Nürnbergben. A P&G vezette “Holy Grail” azaz Szent Grál elnevezésű projekt két díjat is kapott: elnyerte az általános fenntarthatósági trófeát 2019-re, és elismerést kapott a vállalat körkörös gazdasági modelljéért is.   A Holy Grail több vállalat közös projektje, amely a műanyaghulladék újrafeldolgozás és a nem […]

Tovább olvasom

Zsiga Melinda világbajnoki bronzérmével ismerkedhettek meg állami gondozott gyerekek

Húsz állami gondozott gyermek töltött el egy különleges délutánt hétfőn a Camponában. Megcsodálták a Tropicarium egyedülálló növény- és állatvilágát, az emeleti éttermekben megvacsoráztak, az este pedig közös mozizással zárult. A programra Zsiga Melinda, egykori állami gondozott kislány, ma válogatott, világbajnoki bronzérmes kick-box versenyző is elkísérte őket. Nagy izgalommal hagyta el a gyermekotthon ajtaját, és vágott […]

Tovább olvasom

Társtulajdonos érkezett az Artvertising Grouphoz

Hevesi László kreatív igazgató társtulajdonosként csatlakozott az idén 10 éves Artvertising Grouphoz, ennek történetét Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa mondta el. „Vannak találkozások, és vannak a nagy, életre szóló találkozások. Velünk az utóbbi történt meg, amikor először leültünk beszélgetni Lacival 2018 őszén. Aztán egy kis kitérő után nyár elejére érett meg mindkettőnkben a […]

Tovább olvasom

Aki ver, az nem haver

A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek egymás közötti bántalmazása ellen az iskolák, a média, valamint egy népszerű  kampánynagykövet és influenszerek bevonásával. A kampány részeként mától két hónapon keresztül láthatók a vadonatúj, Aki ver, az nem haver c. […]

Tovább olvasom

Izgalmas videók megállás nélkül a Samsung csúcskészülékein

A magyar YouTube legnépszerűbb csatornái is korlátlanul elérhetők a Samsung legújabb csúcskészülékein. A Galaxy Note10 okostelefonhoz és a Galaxy Tab S6 tablethez is 4 hónapos YouTube Prémium előfizetés jár ajándékba. A hazai YouTube csatornák nézettsége ma már sok esetben komoly versenytársa a kereskedelmi televízióknak. A YouTube legtöbb feliratkozóval rendelkező csatornái rendkívül sokféle tartalmat szolgáltatnak a […]

Tovább olvasom

Plüsshóddal szervez jótékonysági akciót az Auchan

Már elérhető az Auchan áruházaiban a Júlio névre keresztelt plüsshód, amely rendhagyó küldetéssel érkezett a boltok polcaira. Minden egyes pihe-puha játékfigura megvásárlása után ötszáz forintot adományoz az áruházlánc a Semmelweis Egyetem Tűzoltó utcai II. számú Gyermekgyógyászati Klinikának az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére. „A társadalmi felelősségvállalás az Auchan stratégiájának kulcseleme és külön […]

Tovább olvasom

A győztesek viadala: Vizesgála a legnagyobb bajnokok showműsorával

Három év alatt igazi hagyománnyá vált, hogy az év végére a vízi sportok legnagyobb ünnepe, az Ötpróba által életre hívott Vizesgála tegye fel a koronát. A Duna Arénában november 17-én megrendezendő gálán több mint 30 olimpiai, világ- és Európa-bajnok mutatja meg a szurkolóknak tudása legjavát egy hangulatos showműsor keretében. Az esemény másik különlegessége, hogy idén […]

Tovább olvasom

Több mint 1,8 milliárd forintból újult meg négy SPAR szupermarket

Egy budapesti és három vidéki áruházát modernizálta a SPAR. A kívül-belül megszépült üzleteket idén októberben vehette birtokába a vevőközönség. Az újjávarázsolt szupermarketek korszerű vásárlói élményt kínálnak. „A megújuló áruházainkban a termékkínálatot úgy bővítjük, hogy abban az egyre keresettebb kényelmi áruk és a speciális fogyasztói igényeknek megfelelő termékek is helyet kapjanak. Az idén októberben átadott, összességében […]

Tovább olvasom

Nagy Közösségi Média Kutatás: íme a 2019-es használati szokások

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok. Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség 1128 fős Nagy Közösségi Média Kutatása a közösségi média csatornák népszerűségét és az egyes korosztályok használati szokásait vizsgálta.   A 14-19-es korosztály legkedveltebb platformja a […]

Tovább olvasom