Hírek

IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről díjkiosztó

Első alkalommal osztották ki az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díját, amelyet hárman vehettek át. A szakmai zsűri az alapszakos és mesterszakos kategória mellett egy különdíjat is odaítélt. A pályázatot a Google, a GroupM Akadémia, az OMD és az RTL Magyarország támogatta.   A győztesek Alapszakon Szaller Dávid nyert „Promóció, avagy a […]

Tovább olvasom

Európában nálunk él a legtöbb elhízott kisgyerek

A gyermekek első ezer napja határozza meg a későbbi egészséget, a teljes értékű életre való alkalmasságot. Születéskor hozunk magunkkal adott genetikai információkat, de a környezeti tényezők nagymértékben átalakíthatják ezeket.   A genetika részben meghatározza a testalkatot és az anyagcserét, de a mikrobion, azaz a velünk együtt élő baktériumok és vírusok nagymértékben befolyásolhatják a genetikai kód […]

Tovább olvasom

EB&Beyond néven, külsős tanácsadók bevonásával alapít új céget a Café PR

Új, a munkáltatói márkakommunikációt és munkavállalói élménymenedzsmentet fókuszba állító céget alapít a Café PR két vezetője, valamint három, évtizedes tapasztalattal rendelkező márkastratégiai, kommunikációs és szervezetfejlesztési tanácsadó. A szakértő csapat az employer branding bevett értelmezésén túlmutató, modulárisan felépített szolgáltatáscsomaggal lépett ki a tanácsadói piacra.   Az új cég, az EB&Beyond (röviden Beyond) alapítását kezdeményező Balaton Anita, […]

Tovább olvasom

Keretszerződést kötött az Artvertising Group és a BBC Studios

Az együttműködés november 1-jén indult, az első megbízás a BBC Studios új produkciójának, a Seven Worlds, One Planet (magyarul: Egy bolygó hét világa) című természetfilmsorozatának beharangozó kampányára szól. Ezen túlmenően az Artvertising látja el a sorozattal kapcsolatos folyamatos kommunikációs feladatokat a hónap során, Hende Helga account manager koordinálásával. Az első epizódot november 14-én, este 10 […]

Tovább olvasom

A Konyhafőnök, X-Faktor, Love Island – termékelhelyezés a televízióban

A 2011-ben hatályba lépett törvényi változásoknak köszönhetően folyamatosan élünk a termékelhelyezés lehetőségével. Mai szemmel visszatekintve kezdetben ezek csak szárnypróbálgatások voltak, és ahogy arra számítani lehetett, ez az új hirdetési formátum leginkább hosszú távon fejtette ki a hatását. Sokévnyi tapasztalatra volt szükség ahhoz, hogy olyan kreatívan és megbízhatóan használjuk ezt megjelenési formát, mint ahogy azt a […]

Tovább olvasom

Los Angelesben bemutatták a Lexus LC500 Convertible modellt

A felhúzott és lehajtott tetővel egyaránt gyönyörű autót a Lexus minden részletre kiterjedő gondos kidolgozása jellemzi, miközben a modellben Lexus sportautóira jellemző lélegzetelállító teljesítményéhez egy kabrió különleges vezetési élménye társul. A vadotúj Lexus LC 500 Convertible utastének kialakítása ugyanakkor hűen tükrözi a Lexus „Emberközpontú” filozófiáját. A november 18. és december 1. között megrendezett Los Angelesi […]

Tovább olvasom

Nőtt a Google Shopping, de a robbanás még várat magára

Júniusi magyarországi indulása óta folyamatosan erősödik a Google Shopping. Jelenleg a Google keresési hirdetéseiből érkező kattintások közel 50 százaléka érkezik Shopping-hirdetésekből – már ahol használják, mert ma még kevesen használják a Growww Digital adatai szerint. A világ számos országa után júniustól Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása. Hónapról hónapra nő […]

Tovább olvasom

Naperőműben termelt áramból fűtik hátrányos helyzetű, gyermekes családok házait Tiszabőn

Egy fűtött szoba rendelkezésre állhasson minden olyan házban, ahol kisgyermeket, gyerekeket nevelnek – ezt a célt határozta meg a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és az E.ON Hungária Zrt. Tiszabőn induló mintaprogramja, melynek keretében naperőművet létesítenek a településen, és számos háztartást előre fizetős mérőórával látnak el.  Fenntartható energetikai mintaprogramot indít az ország legelmaradottabb települései között számon tartott […]

Tovább olvasom

Szerencsejáték Zrt.: sorsjegyek a fogyatékkal élő gyermekekért

A Szerencsejáték Zrt. egy fontos ügy mellé állva indítja el év végi kampányát, amelynek középpontjában a november 4. óta limitált darabszámban kapható Kiskarácsony és Nagykarácsony sorsjegycsalád áll. A 360 fokos kampány célja a termék népszerűsítése, amelyet a vállalat egy mindannyiunk számára fontos közös cél kitűzésével, a fogyatékossággal élő gyermekek támogatásával és integrációjával segíti. Egy európai […]

Tovább olvasom

Ma van a Televíziózás Világnapja

November 21-én a tévés szakemberek világszerte a televíziózás világnapját ünneplik, ezzel emlékeztetve arra, hogy a tévé sokkal többet jelent a lineáris tévénézésnél. Az ENSZ által kezdeményezett, évente ismétlődő világnap idei alkalmából a műsorszolgáltatók és internetes tartalomszolgáltatók világszerte egy 30 másodperces reklámfilmet tesznek közzé.   A televíziós tartalmak sokszínűsége szórakoztat, tájékoztat és inspirál E nemzetközi ünnep […]

Tovább olvasom