Hírek

Géczi Tamás és Melles Katalin a Márkamonitor rádióműsorában

A Márkamonitor ma esti műsorában az Inspira Research két vezető munkatársa, Géczi Tamás ügyvezető és Melles Katalin kutatási igazgató lesz a vendégem.  A beszélgetés témája a Marketing Mood Barométer című kutatás, amit immár nyolcadszor készítettünk el közösen. Minden évben megkérdezzük a marketingeseket, mit gondolnak a piacról, a saját cégük helyzetéről, perspektíváiról, hogyan értékelik az egyes […]

Tovább olvasom

Globális innovációs vezetőt nevezett ki a Geometry

A WPP hálózathoz tartozó Geometry cégcsoport Roy Armale-t nevezte ki újonnan nyílt globális innovációs vezetői pozíciójába. Az új poszttal a cégcsoport célja, hogy tovább gyorsítsa a legújabb technológiák világszínvonalú alkalmazását.   Roy Armale feladata azon platformok és eszközök újratervezése és optimalizálása lesz, amelyek lehetővé teszik a globálisan működő Geometry Living CommerceTM tervezési eszköz és módszertan […]

Tovább olvasom

A női neszeszer csodái: mit rejt egy kisgyermekes anyuka táskája?

Egy valódi csoda, amikor a várva várt újszülött megérkezik a családunkba, de ne is tagadjuk: a csöppség a legtöbbször bizony a feje tetejére állítja az eddig jól megszokott menetben csordogáló életünket. Megváltoznak a körülmények és a prioritások, sőt gyermekünk még a neszeszerünk tartalmára is komoly hatással van. A női táska híresen gazdag tartalmi palettája garantáltan […]

Tovább olvasom

Tracy Letts új darabját mutatja be a Centrál Színház

Tracy Letts, az Augusztus Oklahomában Pulitzer-díjas szerzőjének egy új darabját mutatja be egy hónap múlva a Centrál Színház. A nevem Mary Page Marlowe egy asszony életét  villantja fel 11 képben. Titok nyomában járunk. Vajon összeáll a kép, megértjük, mi történt vele és miért? A fiatalkori jeleneteket Borbély Alexandra, az idősebbeket Básti Juli játssza. A további szerepekben többek […]

Tovább olvasom

IGEN! –  a reklám önszabályozás és a CSR kapcsolatára

A társadalmi felelősségvállalás területével kapcsolatos szakmai gondolkodásból gyakran kimarad az etikus marketing és etikus reklám iránti elkötelezettség kérdése. Valóban lehet társadalmilag felelősnek nevezni, ha a reklámja nem etikus? Miben más és több, ha nem csak saját berkein belül teszi meg a vállalást, de az önszabályozási rendszer része is? Ezt a témát járja körül a Reklám […]

Tovább olvasom

Parti András olimpikon PREGA Nagykövet lett

2020-ban, az olimpia évében a PREGA társadalmi nagykövetének egy háromszoros olimpikont, aktív sportolót kért fel a konferencia, a negyedik olimpiájára készülő – összhangban az egészséges, sportos életmódhoz szorosan kapcsolódó tudatos táplálkozással – Parti András hegyikerépárost.   A PREGA – Precíziós Gazdálkodási és Agrárinformatikai Konferencia mottója: adatalapú döntések – fenntartható gazdálkodás. Ez a téma az elmúlt […]

Tovább olvasom

Közlekedésbiztonsági fórumot és workshopot tartott az Unilever

Az Unilever elkötelezett aziránt, hogy alkalmazottai és partnerei épsége és jólléte biztosítva legyen munkavégzés és utazás közben is.  A vállalat küldetése, hogy minden tevékenységét ennek megfelelően végezze, hiszen a biztonságnál semmi sem lehet fontosabb. Csupán egyetlen hónapban, 2019. októberében a magyar közutakon mintegy 50 halálos kimenetelű baleset történt. Az Unilever ezért tartotta kiemelten fontosnak, hogy […]

Tovább olvasom

Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetik az Adform SSP szolgáltatást a kiadói partnerségben. “Nagy öröm a számomra, hogy új technológiai partnerrel bővült a HOPPex szolgáltatási köre. Számos területen komoly hozzáadott értékre számítunk mind a kiadói partnereink, mind […]

Tovább olvasom

Új ügyfélkapcsolati igazgató vezeti a Human Telex account csapatát

A Human Telex Advertising & Event bővülő account osztályán a digitális és account directori tapasztalattal bíró Balogh Renáta vette át az irányítást.   Az elmúlt években a Human Telex Advertising & Event mintegy háromszorosára növelte forgalmát, és ezzel párhuzamosan csapata is hasonló ütemben bővült. „Ügyfélkapcsolati osztályunk is már megközelítőleg 20 főt számlál. Többek között ez […]

Tovább olvasom