Hírek

Európa évente 500 milliárd euró értékű energiát pazarol el

Az Európai Bizottság szerint a kontinens államai már nem tudják előállítani saját energiaigényük felét sem. Az Európai Unió tagállamai, benne Magyarország évi 600 milliárd eurót költenek energiahordozók importjára, ami az éves energiaszükségletük csaknem 50%-a, miközben 500 milliárd eurót pazarolnak el évente az energiaveszteség miatt. A veszteség 40%-áért pedig az európai épületállomány felel, mivel azok közel […]

Tovább olvasom

Új Yaris: látványos külső, intelligens helykihasználás

A Toyota közönségkedvenc európai kisautója, a Yaris ősszel mutatkozik majd be új generációval. Az már az első fotókról látható, hogy az erőteljes, feszes vonalvezetésű formavilág dinamizmust és kompakt méreteket sugall, a látszat pedig nem csal: az új Yaris a jelenlegi modellnél rövidebb, szélesebb és alacsonyabb lesz. Arról, hogy a sűrített és dinamikus formaterv ne menjen […]

Tovább olvasom

A Telekom új székházában avatták újra Puskás Tivadar szobrát

Találmánya, a Telefonhírmondó indulásának 127. évfordulója alkalmából avatták újra Puskás Tivadar mellszobrát a Telekom és a T-Systems új, Könyves Kálmán körúti székházában 2020. február 14-én.   A Trischler Ferenc szobrászművész által készített Puskás-portré eredetileg a Magyar Telekom Krisztina körúti székháza előtt állt, ahol 2006-ban avatták fel a budapesti telefonszolgáltatás elindulásának 125. évfordulója alkalmából. A Magyar […]

Tovább olvasom

A Wavemaker Hungary nyerte a SIÓ-Eckes Kft. médiatenderét

2020. január 1-jétől a Wavemaker Hungary felel a SIÓ-Eckes Kft. médiakommunikációjáért   A Wavemaker nyerte a gyümölcslé-gyártó vállalat márkáinak médiastratégia, médiatervezés és vásárlási feladataira kiírt meghívásos tenderét. A megbízás határozatlan időre szól. Habár a tendert még nyáron írták ki, az ügynökség az idei évtől vette át a feladatokat a korábbi ügynökségtől. A SIÓ-Eckes ezidáig a […]

Tovább olvasom

Händel Agrippina című vígoperája Szegeden

Nem mindennapi operabemutatóval készül idei évadára a Szegedi Szabadtéri. Händel vígoperai jellegű, fordulatokban gazdag művében, az Agrippinában mások mellett Mester Viktória, Ludovik Kendi, Hanczár György és Gyüdi Eszter is főszerepet kapott. Sőt, kommentátor szerepben a népszerű újságíró, Vitray Tamás is színpadra lép.   Idén sem kell nélkülözniük az operarajongóknak kedvenc műfajukat, hiszen a fesztivál Händel […]

Tovább olvasom

Most Fórum a televízió jövőjéről

Villogó bútordarab garbós beszélő fejekkel, a világ híreinek varázsgömbje, instant cirkusz vagy otthonunk házi oltára – közel egy évszázada nézzük, de vajon tudjuk-e, mi is a televízió valójában? A digitális műsorszolgáltatás, a streaming és a felhasználók által generált tartalmak korában érdemes egyáltalán megkülönböztetnünk a tévét bármilyen más képernyőtől – a zsebünkben lapulótól egészen a falméretűig? […]

Tovább olvasom

Plüsshóddal gyűjtött 21 millió forintot az Auchan

A várakozásokat is felülmúlva összesen 21 millió forintot gyűjtött jótékonysági kampánya keretében vásárlói és munkatársai segítségével az Auchan a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának. Az összeget az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére fordították. Összesen 41 809 darab fogyott a Júlio névre keresztelt plüsshódból, amely rendhagyó küldetéssel érkezett az Auchan polcaira novemberben. Az […]

Tovább olvasom

PR-ügynökséget választott a TUI Magyarország

Meghívásos tenderen a Solutions Communicationst választotta PR- és kommunikációs feladatainak ellátásra a TUI Magyarország.   A német utazásszervező cég hazai leányvállalata egyrészt a TUI kínálatának online értékesítését végzi Magyarországon, másrészt szakmai támogatást nyújt mintegy 230 hazai utazási irodának, amelyek a TUI termékeit és szolgáltatásait is kínálják. A TUI Magyarország a Solutions Communicationst választotta kommunikációs tevékenységének […]

Tovább olvasom

Megbízók az átfogó magyar digitális hatékonyságmérésért

„Ahogyan a ma fogyasztója egyre több időt tölt el egyre növekvő számú digitális platformon, úgy erősödik ezen kommunikációs csatornák szerepe a vásárlói út megtervezésében és kiszolgálásában.   Hirdetőként azt látjuk, hogy két alapvető terület van – a bizalom és a vásárlói élmény – ahol sok tennivalónk van és melyek javításában minden piaci szereplőnek – ügyfél, […]

Tovább olvasom

Édesség Expo Köln: hagyomány és újítás, gyümölcsök, fehérjék, mentesek és édesek

Február 5-én zárta kapuit Kölnben a világ legjelentősebb édesség expója, az ISM, amely idén lett 50 éves.  A jubileumi rendezvény 148 országból 37 000 szakmai látogatót fogadott, és 76 ország 1 774 kiállítójának adott helyet. A német kereskedelem jelentős képviselői mellett az édességek legnagyobb vásárlói, importőrei és forgalmazói között jelen voltak a Walmart, a Carrefour, […]

Tovább olvasom