Hírek

54 000 palack vitaminitalt adományoztak a Máltai Szeretetszolgálatnak

Több mint 7 millió forint értékben adományozott vitaminitalt az akasztói R-Water Kft. a Máltai Szeretetszolgálatnak. Az adomány rászoruló családokhoz, idősotthonokhoz, hajléktalanszállókhoz és gondozókhoz jut el országosan. Összesen 50 raklapnyi vitaminitalt juttatott el a Máltai Szeretetszolgálathoz az akasztói R-Water Kft. A hatalmas mennyiségű adomány mintegy 54000 palackot jelent, körülbelül 7 millió forint értékben. A vitaminitalok C […]

Tovább olvasom

A Sony számos kategóriában győzelmet aratott a 2020-as TIPA díjátadón

A Sony büszkén jelenti be, hogy az elismert Technical Image Press Association (TIPA) összesen négy kategóriában díjazta a Sony digitális képalkotó termékeinek innovációit és teljesítményét. A vállalat a “Legjobb Fotós Innováció” kategóriában is győzelmet aratott a digitális képalkotó eszközeiben alkalmazott valós idejű követési technológiáért.   Legjobb fotó innováció: Valós idejű követési technológia A Sony valós idejű […]

Tovább olvasom

2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására

Munkavállalói gyűjtést indít és 2 millió eurós alapjából kiegészíti az adományokat a Vodafone Csoport, ezzel segítve a koronavírus hatásai miatt nehéz helyzetbe került karitatív szervezetek munkáját. A Vodafone Magyarország és a VOIS Vodafone Szolgáltató Központ munkavállalói hamarosan a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára adakozhatnak, az így összegyűlő összeget pedig a Vodafone […]

Tovább olvasom

Nem csak a koronavírus elleni védekezésben, az azt követő helyreállításban is szerepet vállal a Toyota

A világ leginnovatívabb és legzöldebb autógyártója, a több mint 170 országban jelen lévő Toyota világszerte aktívan támogatja a koronavírus-járvány elleni védekezést (Magyarországon eddig  20 járművet bocsátott az első vonalban küzdő egészségügyi szolgálatok és segélyszervezetek számára), ám a vállalat világszintű elnöke, Akio Toyoda elmondása szerint megerősített vállalati struktúrája révén a vezető szerepet kíván betölteni a COVID-19 […]

Tovább olvasom

Címvédő a Sonkakirály és a Kalácsok földje

Megvédte piacvezető pozícióját a húsvéti időszakban a Nosalty. Az online gasztromagazin oldalletöltéseinek száma 44%-ot nőtt az előző évi ünnepi adatokhoz képest, sőt, nagypénteken, illetve a szombati napon az általános női oldalak között is a leglátogatottabb lett! A site húsvéti dömpingje idén persze már jóval korábban elkezdődött, hiszen a jelenlegi helyzet miatt jóval többen készítik el […]

Tovább olvasom

A COVID-19 válság ideje alatt az ABB növeli az ügyfél-műveletekhez szükséges távkapcsolatainak sebességét

A cég felgyorsítja a távoli szolgáltató eszközök és digitális megoldások bevezetését és elérését a kritikus iparágakban.   „A COVID-19 válság nehéz döntések elé állítja a kormányokat és a vállalatokat, hiszen az emberek biztonsága és a gazdasági túlélés követelménye között kell egyensúlyozniuk. Az ABB elkötelezetten kiáll mindkét szempont mellett, azaz vallja, hogy meg kell védenünk az […]

Tovább olvasom

A Danone több módon is segíti a rászorulókat; a vállalat a dolgozóiról sem feledkezik meg

A Danone magyarországi leányvállalatai, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. úgy döntöttek, hogy támogatják azokat, akiket a járványügyi helyzet a leginkább érint. Heti 2 tonna tejtermék és növényi alapú élelmiszer jut el az áldozatos munkát végző egészségügyi szakemberekhez és a rászorulókhoz is. Az anyavállalat pedig a hazai dolgozókat is érintő, komoly vállalást jelentett […]

Tovább olvasom

Bárhol, bármikor jól jön a Dreher 24 Vörös Sör

A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket keresik, amikor alkoholmentes sört választanak. A bevezetést támogató, a jelenlegi helyzetre is reflektáló online kampányt a Human Telex Advertising & Event készítette.   Bárhol, bármikor fogyasztható az új, alkoholmentes Dreher 24 […]

Tovább olvasom

Felvásárlásokkal készülnek a normál üzletmenet helyreállítására a cégek

A vállalatok többsége arra számít, hogy az egészségügyi vészhelyzet okozta válságból jövőre indul meg a gazdasági fellendülés – derül ki az EY legfrissebb, 2900 felsővezető megkérdezésével készült globális kutatásából. A cégek ezért sem mondanak le felvásárlási terveikről, aminek jelentős szerepe lehet majd a krízis utáni felépülésben.   Világszerte a vállalatok közel fele (49%) a két […]

Tovább olvasom

 GLAMOUR-napok helyett, az alkalmazkodás idején: online kapcsolattartás stílusosan

Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el. Ezen a hétvégén került volna sorra a közkedvelt shoppingmaraton, ha a járvány másként nem alakította volna az életünket. Az új helyzet mindenkitől megkövetelte a gyors alkalmazkodást, s nincs ez másként a glossy média világában sem. A GLAMOUR új formátumokkal […]

Tovább olvasom