Hírek

AdReal: online reklámfogyasztásunk PC-n – 2020/1. negyedév

Magyarországon 2020. első negyedévében mintegy 9,192 milliárd reklám jelent meg a felhasználók asztali gépén az összes iparágat egybevéve, ami 2019 utolsó negyedévéhez képest 1,7%-os emelkedést mutat.   A 15-59 éves korosztályban ez 4 170 000 felhasználó potenciális elérését jelenti, akiket átlagosan napi 55 alkalommal ért el potenciálisan (Frequency) valamilyen videó vagy display hirdetés a vizsgált […]

Tovább olvasom

Egészségügyi dolgozóknak és hátrányos helyzetűeknek adott támogatást a HungaroControl

A hazai légi közlekedés biztonságáért felelős HungaroControl a járványhelyzetben is támogatja a szociális és egészségügyi intézményeket, továbbá azokat a társadalmi kezdeményezéseket, amelyeknek köszönhetően a kiszolgáltatott helyzetbe került embereken segíthet.   A légtér biztonságának garantálása mellett a leginkább veszélyeztetettek támogatását is komolyan veszi a magyar léginavigációs szolgáltató. Az állami vállalat az elmúlt időszakban több ezer adag […]

Tovább olvasom

A Föld Napjára ajánl digitális tananyagot az E.ON

Április 22, szerda a Föld Napja. A héten számos iskolás ismerkedik a környezet- és energiatudatosság témájával, amely sok helyen most kerül elő a tananyagban. Az E.ON a bárki által elérhető EnergiaKaland programjával és a hozzá tartozó digitális anyagaival segít a tanároknak és a diákoknak, hogy a környezetismeret és az energiatudatosság témájában minden korosztály számára otthonról […]

Tovább olvasom

Auto Express: negyedszerre is élen a Lexus

Továbbra sincs jobb autómárka az Egyesült Királyságban a Lexusnál – legalábbis ez derül ki a legutóbbi Auto Express Driver Power felmérésből. A japán márka immár a negyedik egymást követő évben szerezte meg az aranyérmet. A rangos elismerés a vásárlók elégedettségét tükrözi, többek között az autójuk megbízhatóságával, vagy épp összereszelési minőségével, ebben pedig a Lexus lassan […]

Tovább olvasom

Újravizsgálták a leghírhedtebb gyilkossági ügyek nyitott aktáit

A mai napig számos 19. és 20. századi, hírhedt gyilkossági ügy nyitott akta maradt. Sok esetben nem találták meg a tettest, vagy nem tudják pontosan, hány ember életét vette el egy sorozatgyilkos, és előfordult olyan is, amikor rossz személyt ítéltek el. A Viasat History Gyilkosságok térképe című dokumentumsorozatának szakértői, újravizsgálva a sok évtizedes eseteket, egészen […]

Tovább olvasom

Hazai előadók koncertfelvételei csendülnek fel a Sláger TV-n

A csatorna már korábban is tett lépéseket annak érdekében, hogy a járványügyi helyzet miatt nehéz helyzetbe került hazai előadókat segítse, ezért március végétől szinte kizárólag magyar előadók klipjeit adja a Sláger TV. Most koncertfelvételek sugárzásával bővíti programkínálatát a csatorna.   A kialakult járványügyi helyzet miatt számos zenész és énekes kényszerült – egy időre – búcsút […]

Tovább olvasom

A világ leghatékonyabb kampányai között a Soproni kampánya

Felkerült a világ leghatékonyabb kampányait rangsoroló WARC 100 listára a Soproni „Ami közös bennünk” kampánya. A közös tulajdonságainkat bemutató kampány egyedüli magyarként szerepel a rangos listán, ahol olyan márkák nemzetközi kommunikációja került az élvonalba, mint a Tide, a Vodafone, a Tesco, az Xbox vagy a Coca-Cola. A kampányt a Soproni lead ügynöksége, az ACG Reklámügynökség […]

Tovább olvasom

A járvány alatt is magyar startup uralja a parazitaellenes termékek piacát

A karantén időszakában is jól teljesít az ultrahangos kullancsriasztókat gyártó magyar startup, ugyanis a kullancsszezon a járvány alatt sem állt le. Az idén már 52 országban forgalmazó hazai ProtectONE márka fennállása óta közel egymillió vegyszermentes bolha és kullancsriasztó terméket értékesített partnerein keresztül.   A kullancsszezon szinte napra pontosan akkor indult, amikor Európában és az USA-ban […]

Tovább olvasom

Megszületett az első hazai ügynökségi influencer marketing White Paper

A Follow Me influencer marketing ügynökség munkatársai több hónapon keresztül készítették a szakmai anyagot, amelynek gyakorlatorientált tartalma jó fogódzkodót jelenthet az influencer marketing területével ismerkedő vagy abban már tapasztalatokat szerzett cégeknek is.   Az Influencermarketing Kézikönyv némi történeti áttekintés után alternatív médiavilágként mutatja be az influencer marketinget, ami már fenyegeti a hagyományos médiavilágot. Az amerikai […]

Tovább olvasom

Újabb autókkal és üzemanyaggal segít a SHARE NOW és az OMV

Miután április elején tíz prémium kategóriás autó felajánlásával segítette a koronavírus okozta nehéz helyzetben lévő egészségügyi intézményeket a budapesti SHARE NOW és az OMV Hungária, a napokban további tíz járművet ajánlottak fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálat részére. A két cég közös akciójában a kedvezményezettek a SHARE NOW gépkocsikat a flottából kiemelve, kulccsal kapták meg, a […]

Tovább olvasom