Hírek

Kanyó Roland: „Májustól, a helyzet normalizálását követően már újra növekedéssel tervezünk”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a koronavírus-járvány idejéből.  Mai beszélgetőpartnerünk Kanyó Roland, a dm  marketing és PR menedzsere.   A járvány komolyra fordulása […]

Tovább olvasom

Így alakul át a fuvarozási és csomagszállítási piac

A járványügyi helyzet merőben átrendezte a gazdaságot, a munkaügyi és munkahelyi helyzetet, de még a vásárlási szokásainkat is. Ahogy bizonyos ágazatok szinte ellehetetlenedtek, mások pedig kénytelenek voltak teljesen átrendeződni, és az online térbe berendezkedni, úgy a fogyasztók is új utakat kényszerülnek bejárni. A munkahelyek közül a szerencsésebbek nem megszűntek, csupán berendezkedtek távmunkára vagy home office-ra. […]

Tovább olvasom

A koronavírus digitalizációs forradalmat hozott a magyarországi vállalatoknál

A magyarországi vállalatok hatékonyan reagáltak a koronavírus okozta válságra, a helyzet pedig hosszútávú pozitív változásokat is eredményezett, például nagymértékű digitális átállás indult el a cégek jelentős részénél. A mélyponton már túl van a magyar munkaerőpiac, a vállalatoknak pedig újra kell gondolniuk a szervezeti működésüket és állást foglalniuk a home office intézményével kapcsolatban – világított rá […]

Tovább olvasom

A Numil FFP2 maszkokkal segíti a szociális otthonokat és számos kórházi osztályt

Különleges vállalással segíti az egészségügyi dolgozók munkáját a Danone egyik magyarországi alvállalata, a Numil Kft. A speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek magyarországi forgalmazója bízik abban, hogy a rendszeres termékadományok mellett a 10 millió forint értékű, FFP2 maszkokkal is segítheti a szociális otthonok dolgozóinak munkáját és az intézmények lakóinak védelmét. A maszkokat 100-nál több szociális otthonnak […]

Tovább olvasom

Fidelity: A kínai turisták újból útra kelnek

Több mint 100 millió kínai kelt útra az ötnapos május elsejei ünnep alatt, ami a belföldi turizmus iránti igény első komoly próbája volt azóta, hogy elkezdték feloldani a Covid-19 miatt bevezetett korlátozásokat. A Fidelity International szakemberei azt vizsgálják, vajon megindul a fellendülés, vagy a fogyasztók egy darabig még óvatosan élnek az új szabadsággal?   A […]

Tovább olvasom

Teljesítőképességük határára kerültek a cégek világszerte

Az adózás digitális átalakulása miatt egyre több feladattal szembesülnek a vállalatok, miközben rohamosan csökkennek a területre fordítható erőforrásaik – állapítja meg az EY 1013 nagyvállalat megkérdezésével készült globális adó és pénzügyi jelentése.  A digitalizáció, a szabályváltozások követése és az ehhez szükséges szakemberek hiánya a teljesítőképességük határára sodorta a szervezeteket. A jelenlegi egészségügyi krízis csak tovább […]

Tovább olvasom

Henkel: A segítség nem marad el! – 10 millió forint öt szervezetnek

A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos Mentőszolgálat Alapítványt, az Összefogás a Kórházi Dolgozókért Alapítványt, valamint a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt.   Az egész világot sújtó koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett mindenki […]

Tovább olvasom

Nemzeti érzésekre építő reklámok sikerei és bukásai

Ez év elején két reklám is nagy érdeklődést váltott ki: a Bud Light azt mutatta be a Super Bowl szünetében, hogy milyenek is a „tipikus amerikaiak”, a Scandinavian Airlines pedig olyan reklámfilmet töltött fel a netre, amiből kiderült, hogy „mi is igazán skandináv”. Míg az előbbi nagy sikert aratott, addig az utóbbi leginkább felháborodást keltett. […]

Tovább olvasom

Állati típusú találkozások a Viasat Nature csatornán

Az emberi kíváncsiság az állatvilágra is kiterjed: igyekszünk minél közelebb férkőzni hozzájuk, hogy mindent megtudjunk róluk, és közben olyan felvételeket is készíthessünk, amelyek több száz like-ot érnek majd a közösségi oldalakon. A Viasat Nature természetcsatorna ezúttal vadállatokról elkapott, hihetetlen egyedi képeket mutat be kedden este 8-tól az Elképesztő állati találkozásokban. Soha nem tapasztalt légyottoknak lehetünk […]

Tovább olvasom

K&H: megosztja a hitelmoratórium a lakosságot

A hitellel rendelkezők 17 százaléka már élt is a hitelmoratóriummal, 20 százalékuk pedig biztos benne, hogy kihasználja a lehetőséget – derül ki a K&H legfrissebb kutatásából, amely a márciusban életbe lépett adósságvédelmi intézkedés hatását vizsgálta. A hiteladósok 27 százaléka továbbra is fizeti a törlesztéseket. A hitelmoratórium megítélését nagyban meghatározza, hogy a hitelesek mennyire érzik veszélyben […]

Tovább olvasom