Hírek

Stop Abúzus: elindult a Central Médiacsoport érzékenyítő kampánya

Nagyszabású kampányt indított a Central Médiacsoport a Hintalovon Alapítvánnyal karöltve. A Stop Abúzus néven indított, több évre tervezett érzékenyítő projekt első témájával az interneten és a közösségi médiában egyre gyakrabban előforduló zaklatásra hívja fel a figyelmet. A bántalmazás elleni fellépés mellett cél a gyakorlati segítségnyújtás is, ezért a médiavállalat felületein megjelent tartalmakat mindenki számára elérhetővé […]

Tovább olvasom

Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói

Az LG Electronics (LG) bemutatta a világ első NVIDIA® GeForce RTX™ 30 szériás grafikai processzorait teljes mértékben támogató 8K tévéit.[1] A vállalat harmadik generációs α (Alpha) 9 mesterséges intelligencia-processzorával felszerelt LG 8K OLED televíziók a lehető legteljesebb játékélményt kínálják több mint 33 millió önálló fénykibocsátásra képes pixelből álló, elképesztő kijelzőiken.   Az LG OLED készülékeit […]

Tovább olvasom

A Konyhafőnök: megvannak a dobogósok

Méltó feladat fogadta a harmadik döntős nap négy versenyzőjét: szimultán főzés Ákossal! A szimultán főzés alatt a Michelin-csillagos séf készít egy ételt, a versenyzőknek pedig vele együtt kell ugyanazt a tányért előállítani. Megfeszült figyelem, elképesztő precizitás szükséges ehhez az összetett feladathoz! Végül hárman maradtak versenyben a győzelemért: Handi, Armando és Ádám.   A második főzésben […]

Tovább olvasom

Márkamonitor a Jazzy rádióban: ma esti vendégeink Szűcs-Villányi Ágnes és Kurucz Péter

Ma este 7 órától a Nielsen Connect vezetőivel, Szűcs-Villányi Ágnes ügyvezető igazgatóval és Kurucz Péter kereskedői kapcsolatok igazgatóval beszélgetek a 90.9 Jazzy rádióban.     Beszélgetésünk elsődleges témája a kiskereskedelmi forgalom alakulása itthon és a nagyvilágban. Ezzel összefüggésben kitérünk arra, hogyan gondolkodnak, viselkednek a fogyasztók a jelenlegi piaci környezetben. Mit jelent napjaink emberének az Én és […]

Tovább olvasom

Elindult az Egyensúly Intézet, Magyarország új agytrösztje

Az Egyensúly Intézet jövőorientált szellemi műhely, amely Magyarország számára készít, illetve tesz közkinccsé jövőképeket és szakpolitikai javaslatokat. Az agytröszt nem foglalkozik napi politikával és pártok küzdelmeivel – kizárólag az ország hosszú távú jövője érdekli. Az új agytröszt három alapítója: Boros Tamás, az Egyensúly Intézet igazgatója, a Policy Solutions korábbi igazgatója, Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet korábbi igazgatója és […]

Tovább olvasom

Frissdiplomásokkal versenyeznek a kismamák a munkaerőpiacon

Ma Magyarországon a foglalkoztatottság jóval nagyobb a férfiak, mint a nők körében, a fiatal nők – beleértve a kismamákat is – továbbra is kevésbé mobilisek a munkavállalás terén, mint a férfiak. A kismamákat, kisgyermekes anyukákat hagyományosan nem szokás a munkakereső fiatalok közé sorolni, a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának új kutatásából viszont kiderült: sokszor hasonló kérdésekkel […]

Tovább olvasom

Váratlan fordulat az OTP új image kampányában

Kampánycél: Mindannyiunknak vannak kisebb vagy nagyobb, hosszabb vagy rövidebb távra szóló céljai, amelyeket szeretnénk elérni. Ezek a célok lendítenek tovább bennünket, és hozzájárulnak ahhoz is, hogy kitartóbbak, tudatosabbak legyünk.   A környezetünk, a lehetőségeink azonban dinamikusan változnak, kihívások színesítik a mindennapjainkat. Ezek pedig megváltoztathatják a kitűzött célokhoz vezető utunkat. Meg kell tanulnunk jól és hatékonyan […]

Tovább olvasom

A vetőmagtermelés a járvány alatt sem áll meg

Zavartalanul működött a koronavírus-járvány elmúlt hónapjai alatt a magyar vetőmag előállítás a járványügyi intézkedéseknek köszönhetően. A Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács folyamatosan figyeli és értékeli az őszi helyzetet, hogy a lehető legkisebb zökkenőkkel haladhasson az exportorientált ágazat, hangzott el a szervezet martonvásári küldöttgyűlésén.  Rendhagyó módon szabadtéren, a Martonvásári Kastélyparkban tartotta meg a vírushelyzet miatt […]

Tovább olvasom

Már lehet nevezni a globális szépségipari és wellness díjpályázatra

Elindult a nevezés a Global Beauty & Wellness Awards-ra (GBWA), ami az érintett iparágak vezető díjpályázata a Swarovski vállalatcsoport és az Unilever egyik globális vezetőjével, a zsűriben. A díj az innovatív vállalatokat díjazza a kozmetika, az organikus élelmiszergyártás, a táplálék kiegészítők és szállodai szolgáltatások területen.   A GBWA egy globális és független díj, amelynek zsűrije […]

Tovább olvasom