Hírek

Újabb forrás érkezik digitalizációra

A nonprofit szervezetek számára idén is megnyílt a lehetőség, hogy innovatív ötleteik megvalósításához anyagi és szakmai segítséget kapjanak. Az infokommunikációs szolgáltató Invitech már tizenegyedik alkalommal írta ki az InnoMax-díj pályázatát, amelynek fókuszában továbbra is a fenntarthatóság, az egészségügy, a köznevelés és a felzárkóztatás áll, de most először helyet kap benne a digitális oktatással kapcsolatos eszközbeszerzések […]

Tovább olvasom

Az autósok egyre nagyobb aránya tér át a négy évszakos gumiabroncsra

A Bridgestone szakértői szerint 2020-ban a járványhelyzet alatt kevesebbet autózók abroncshasználati szokásainak megváltozása is növeli a négy évszakos gumiabroncsok iránt évek óta bővülő hazai keresletet. Az évről évre tapasztalható növekedés elsősorban a folyamatos új technológiai fejlesztésekből eredő minőségjavulásnak köszönhető. Eközben a nyári és téli gumikból idén januártól szeptemberig kevesebb fogyott 2019 azonos időszakához képest. A […]

Tovább olvasom

Online vállalkozói tréninggel folytatja az évet a Dobbantó Program

Immár 10 éve segíti a nők vállalkozói ismereteinek és készségeinek fejlesztését a Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány együttműködésén alapuló Dobbantó Program. Az idei évben részben a koronavírus-járvány hatására, részben az elmúlt évek tapasztalataira hagyatkozva jelentősen megújult program legkeresettebb képzése, a Dobbantó tréning, amely először indul el online formátumban, egy átdolgozott tananyaggal.   A […]

Tovább olvasom

Körkérdés a tévés piac állapotáról II. – Guttengéber Csaba helyzetértékelése

A két legnagyobb kereskedelmi televízió értékesítési igazgatóját és a két nagy sales house ügyvezetőjét, azaz három szakembert kérdeztünk a tévés piac aktuális állapotáról és a fellendülés esélyeiről. Ma Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója válaszait közöljük. (Mindhárom interjú szeptember első hetében készült – a szerk.)   Mindannyian szép reményekkel vágtunk neki a 2020-as évnek, ám […]

Tovább olvasom

A Toyota is kiveszi a részét a magyarországi haderőreformból

Magyarország a Honvédelmi Haderőfejlesztési Program keretében történelmi léptékű haderőreformot hajt végre. A program keretében többek között olyan eszközök kerültek vagy kerülnek a hadsereghez, mint a Leopard harckocsik, Lynx páncélozott gyalogsági harcjárművek, vagy az Airbus H145M többcélú helikopterek, melyek kategóriájuk legfejlettebb, legmodernebb típusaihoz tartoznak. Bizonyos értelemben, ebbe az illusztris társaságba kerültek be a HM ZRÍNYI Térképészeti […]

Tovább olvasom

30 százalékkal növelte nyereségét a Pensum Group az első félévben

A COVID-19 járvány negatív hatásai alig érintették, miközben működése hatékonyabbá vált, így 30 százalékkal növelte adózott eredményét a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában jegyzett Pensum Group. A humánerőforrás-szolgáltatások, főként a munkaerő-kölcsönzés terén meghatározó pozíciójú vállalat árbevétele 1,6 százalékkal csökkent, miközben az értékesítés közvetlen költségei 4,9 százalékkal zsugorodtak. A februári tőzsdére lépést követően jelentősen javultak a társaság […]

Tovább olvasom

Gianni római pizzáival bővül a Fresh Cornerek választéka

A MOL és Gianni Annoni, az ország talán legismertebb olasz gasztronómiai szakembere közösen mutatta be a La Pizza di Gianni pizzákat, amelyeket a MOL Fresh Cornerekben árusítanak majd. A Margherita, Piccante és Prosciutto e Funghi pizzák Olaszországból érkező friss alapanyagokból készülnek. Gianni pizzáit 45 töltőállomáson lehet megkóstolni, és ez a szám folyamatosan bővül majd.   […]

Tovább olvasom

Luxus ruhadarabok aukciójával is színesedik az október 9-én kezdődő UNICEF Pop-Up Store

Pénteken nyitja meg kapuit az UNICEF Magyarország háromnapos jótékonysági gardróbvására, a Pop-Up Store, amely idén több meglepetést is tartogat. Amellett, hogy a vásáron a rendkívül kedvező árú női ruhák mellett idén már gyermek és férfi darabokkal is várják a látogatókat, a rendezvény előtt egy különleges aukcióra is sor kerül: október 5-től 23 kiemelt luxus darabra […]

Tovább olvasom

Üzleti fenntarthatóságról szól Lakatos Zsófia új vállalkozása

Business Sustainability Program a neve Lakatos Zsófia új vállalkozásának. Az Emerald PR és a Válság112 alapítója tizenöt éve foglalkozik fenntarthatósággal, most ennek stratégiai tanácsadói részére hozott létre új platformot.   „A Business Sustainability Program azoknak a magyar vállalatoknak szól, amelyek már felismerték, hogy nemzetközi és hazai vevőik folyamatosan javítják működésük társadalmi és környezeti hatásait és […]

Tovább olvasom

Változások a SPAR felsővezetésében

Az e-kereskedelmi vezetői pozícióra a SPAR ügyvezetése Bene Nikolettát kérte fel, aki 2014 márciusa óta irányította a marketing osztályt, s 2000 óta dolgozik a vállalatnál.   A SPAR számára az egyik legdinamikusabban fejlődő terület az online shop, amely több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg. A szolgáltatás jelenleg Budapesten és mintegy félszáz településen […]

Tovább olvasom