Hírek

2021-ben továbbra is az R-time értékesíti a WarnerMedia csatornáit

A WarnerMedia csoport 2021. január 1-től továbbra is az R-time kereskedőházat bízza meg csatornáinak, a Boomerang és a Cartoon Network reklámidejének értékesítésével.   A 2021-es évben a WarnerMedia csatornáinak szpot és non szpot értékesítésével az R-time a jövő évben is 34 csatornából álló portfóliójával biztosítja az igen színes értékesítési lehetőségeket a hirdető partnerek részére -adta […]

Tovább olvasom

Eltűnt Remekművek

A Samsung az Eltűnt Remekművek (#MissingMasterpieces) kezdeményezés keretein belül elhozza az otthonokba a világ legjelentősebb, ikonikus, eltűnt műtárgyait. A digitális tárlat olyan kivételes alkotásokat foglal magába, amelyeket ma sehol nem lehet teljes, eredeti fizikai valójukban megtekinteni, hiszen elképzelhető, hogy örökre nyomuk veszett. Az alkotások, amelyek között magyar festmény is szerepel, most először tekinthetők meg együtt, […]

Tovább olvasom

Átalakította a járvány az ügyfélszolgálatokat

Már sokszor lehetett olvasni a március óta Magyarország életét is jelentősen befolyásoló koronavírus-járvány digitalizációra gyakorolt hatásairól, legyen szó online konferenciákról, távoktatásról, vagy a webes kereskedelem fellendüléséről. Azonban egyre világosabb, hogy ha kényszerből is, de az ügyfelekkel fenntartott kapcsolattartásban is időugrás zajlott le, azaz a korábban csak tervezgetett IT-fejlesztések most rohamtempóban jelentek meg a call és […]

Tovább olvasom

Henkel: Tiszta otthon, tiszta bolygó!

A Laundry & Home Care üzletág új normákat állít fel az innováció és a fenntarthatóság ötvözésével. Termékfejlesztéseivel folyamatosan arra törekszik, hogy fogyasztóik mindennapjait megkönnyítsék. Kiváló példa erre a ProNature termékcsalád, mely a megbízható Henkel márkák bizonyítottan jó minőségű tisztítási teljesítményét kínálja még fenntarthatóbb módon, ezzel elnyerve a fogyasztók széles körének tetszését. A ProNature szortiment már […]

Tovább olvasom

A hazai termékeket népszerűsíti a SPAR

A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus okozta világjárvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a hazai áruk és termelőik iránt, így a vállalat csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány őszi időszakához is.   „A pandémia új helyzetet teremtett a hazai élelmiszeripari piacon, a […]

Tovább olvasom

Mi történik az RTL Magyarország saját gyártású műsoraival a második hullámban?

„Ősszel már egyetlen tervezett műsor sem marad el. A fokozódó járványhelyzet és a korlátozások csak megnehezítik, de nem teszik lehetetlenné a forgatásokat. Az állandó változások közepette így legalább egy dolog biztos marad a nézőink életében: az RTL Magyarország továbbra is hiteles tájékoztatást és tartalmas szórakoztatást nyújt a számukra” – fogalmazott Kolosi Péter, a cég programigazgatója […]

Tovább olvasom

A Konyhafőnök VIP: Kötényekért folyik a harc a konyhában

Elkezdődtek a kötényszerző napok, melyeken a hírességek bekerülhetnek egy-egy sztárséf csapatába.   Mindenkinek egy feladatnyi esélye volt, hogy a séfektől kötényt kapjon, de még így sem biztos a továbbjutás. A zsűri ugyanis megváltoztathatja a véleményét és kicserélheti a már odaítélt kötényt is. Az első főzés során Sárközi Ákos által összeválogatott alapanyagokkal dolgoztak a VIP versenyzők, […]

Tovább olvasom

Jól teljesítenek az ESG-részvények, de…

A legutóbbi hazai inflációs adat is abban erősít meg engem, hogy a hétköznapokban érezhető áremelkedés a hivatalos statisztikákban is látható lesz a következő hónapokban. Persze mindig vannak korrekciós tényezők, és magam sem hiszem, hogy a jegybankok a növekvő inflációs számok láttán kamatot emelnének, de ez egy olyan fejlemény, amely mellett nem szabad figyelem nélkül elmenni. […]

Tovább olvasom

Decemberi lapszámával búcsúzik olvasóitól az ELLE magazin

Az Elle magazin először 2001 szeptemberében jelent meg Magyarországon, szabadságra és merészségre buzdítva olvasóit, legyen szó akár a divatról, akár arról, hogy megkérdőjelezzék a társadalmi szerepeket. Ösztönözte a nőket, hogy felfedezzék és ünnepeljék egyéni stílusukat az élet minden területén. Az ELLE Magyarország november 13-án jelenik meg utoljára a Central Médiacsoport gondozásában.   2009 óta, Liptai […]

Tovább olvasom

Szívmelengető történetek egy üzenetküldő alkalmazás színfalai mögül

A Rakuten Viber tizedik jubileumi születésnapja alkalmából mini-dokumentumfilm sorozatban meséli el felhasználói történeteit   A Rakuten Viber tizedik születésnapja alkalmából nemcsak az alkalmazást, de a felhasználóit is ünnepli, akik a Viber sikertörténetének kulcsfontosságú szereplői, sőt szuperhősei. A „Heroes of Viber” kampány olyan emberek összefogásának és erőfeszítéseinek elismeréséről szól, akik kreatív és gyakran meglepő módon használták […]

Tovább olvasom