Hírek

HNT-kampány a pezsgőfogyasztás népszerűsítéséért

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus-járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra, hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt.   A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi […]

Tovább olvasom

Exatlon Hungary: Újabb rendbontás a Faházban, ezúttal is az ajtó bánta

A történelem ismétli önmagát, az őrületes energiák nem maradtak el, ezúttal Herczeg-Kis Bálint szakította le az ajtót a helyéről.   EXATLON HUNGARY – ÖSSZEFOGLALÓ CIKK Újabb rendbontás a Faházban: Ezúttal is az ajtó bánta https://tv2play.hu/exatlon/ujabb_rendbontas_a_fahazban_ezuttal_is_az_ajto_banta   EXATLON HUNGARY – ADÁSRÉSZLETEK Kempf Zozo kíméletlenül kimondta véleményét: ˝Tök más volt a probléma˝ https://tv2play.hu/exatlon/kempf_zozo_kimeletlenul_kimondta_velemenyet_eluralkodott_a_csalodottsag Őrületes energiák: Herczeg-Kis Bálint […]

Tovább olvasom

A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média. Ez azonban még kevés, ugyanis ahhoz, hogy hosszú távon meg tudjuk tartani a vevőket, tudatos márkaépítésre van szükség. A K&H szakértői és Balogh Levente […]

Tovább olvasom

Psota Irén emlékparkkal újul meg a Szigony utca

Zöld közösségi térrel bővül Józsefváros a Szigony utca és a Tömő utca találkozásánál a Corvin Innovation Campus irodafejlesztés keretében. Az irodaházat megvalósító Futureal a komplexum területén önerőből alakít ki egy nyilvános emlékparkot, amit a nemzet színésze, Psota Irén után neveznek el. A lombos fákkal, különleges vízjátékkal és közösségi funkciókkal ellátott zöldövezet várhatóan jövő ősszel nyílik […]

Tovább olvasom

Márkák a neten – ezek brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. Az SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as […]

Tovább olvasom

Mosolygó Zsákok után műanyag újrahasznosítás a Tisza-parton

A PET Kupa szakemberei és önkéntesei az Aktív Magyarország Program támogatásával ártéri hulladékgyűjtő akciót indítottak Mosolygó Zsák néven több Tisza-menti településen. Szelektív gyűjtő zsákok kihelyezésével ösztönözték a lakosságot a folyópart megtisztítására. Az ártéri hulladék több mint fele újrahasznosítható, amelynek fortélyait egy mobil kiállítótérben mutatják be több állomáson a Tisza mentén. A Műanyag Műhely utánfutón gördül […]

Tovább olvasom

Az IT-rendszerhibák és az adatlopás jelentik a pénzügyi szektor legnagyobb kockázatát

Az informatikai rendszerhibák, az adatfeltörések és a szervezet gyenge ellenállóképessége jelentik a legsúlyosabb kockázatokat a vállalatok működésére – derül ki a Baker McKenzie és a Risk.net 100 pénzügyi szakember bevonásával készült nemzetközi kutatásából. A döntéshozók a kevésbé sebezhető, felhőalapú technológiákkal, valamint részletes akciótervekkel készülhetnek fel az online fenyegetésekre.   A koronavírus-járvány következtében elterjedt otthoni munkavégzés […]

Tovább olvasom

Glami.hu: minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban.   Egy évvel a koronavírus megjelenése […]

Tovább olvasom

Nagy lendülettel indult A Konyhafőnök

Május első hétfőjén elstartolt az RTL Klub népszerű gasztrorealityje, A Konyhafőnök legújabb évada. A piacvezető csatorna ezzel magabiztosan nyerte a hétköznap estéket, a műsor az első hetében nem talált kihívóra, idősávjában, a fő kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub fő konkurense (TV2) átlagosan 11,8%-os közönségarányt ért el, ezzel messze elmaradt A Konyhafőnök átlagos 18,0 SHR%-os eredményéhez […]

Tovább olvasom

120 éves Milka csokoládé

120 éves a Milka csokoládé: a jubileumot Magyarországon nem mindennapi közösségimédia-kampánnyal ünnepli a márka, melyben hírességek teljesítik a rajongók kívánságát. A Milch és Kakao (tej és kakaó) szavak összeolvasztásából született márkanévhez kapcsolódó ikonikus lila tehén grafikáját magyar grafikus alkotta.   Az első Milka csokoládé 1901-ben, Svájcban készült és az alpesi tej adta lágy ízének köszönhetően […]

Tovább olvasom