Hírek

Így reagáltak az építőipari webáruházak az Otthonfelújítási támogatásra

Növekvő vásárlói érdeklődés mellett kiaknázatlan lehetőségek az építőipari e-kereskedelemben. Mivel járulhatnak hozzá a webáruházak, hogy maximalizálják az Otthonfelújítási támogatás kapcsán elérhető bevételeiket? – a HD marketing elemzése.   Ahogyan az várható volt, ugrásszerűen, közel 20 százalékkal nőtt az otthonfelújítással kapcsolatos építőipari témakörök internetes keresettsége az év első hónapjaiban, az előző év hasonló időszakához viszonyítva. A […]

Tovább olvasom

A Falatozz.hu ételrendelő portál segítségével az ország állatkertjeit támogathatjuk

A Falatozz.hu országos ételrendelő portál elindította az állatkertek megsegítését célzó kezdeményezését. A Szavazd meg a Falatozz.hu zabagépét! program keretében az ország négy állatkertjének 20 lakója közül lehet választani.    A Falatozz.hu országos ételrendelő portál szavazást indított az állatkertek megsegítésére, amelynek keretén belül a Fővárosi Állat- és Növénykert, a Miskolci Állatkert és Kultúrpark, a Jászberényi Állat- […]

Tovább olvasom

Jegeskávékat dob piacra a HELL

Két új termékekkel bővíti ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládját a HELL. A tavaly decemberben értékbeli forgalom és eladott darabszám tekintetében élen járó* jegeskávé márka új laktózmentes ENERGY COFFEE Coconut termékét a laktózérzékenyek is bátran fogyaszthatják, míg új Double Espressója az intenzív kávéízre vágyók számára lehet ideális választás. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációk tartósítószermentes, prémium összetételükkel a […]

Tovább olvasom

Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit

A teljes negyedéves árbevétel 3%-kal, 10,1 milliárd dollárra nőtt az előző év azonos időszakához képest. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó árbevétel 5%-kal 7,3 milliárd dollárra nőtt. A felhő és telepített licencek értékesítésének bevétele 4%-kal 1,3 milliárd dollárra nőtt.   A harmadik negyedévben a GAAP szerint számított működési eredmény 10%-kal 3,9 milliárd dollárra nőtt, a működési […]

Tovább olvasom

Ken 60 éves: érkezik az évfordulós sorozat és a kerekesszékes baba

Ken®, a Mattel népszerű babája 60. születésnapját ünnepli. Ez alkalomból a játékgyártó különleges, klasszikus darabokat tartalmazó kollekcióval készült, de érkezik a kerekesszékes Ken® baba is.   Március 11-én ünnepli 60. évfordulóját Ken®. Ebből az alkalomból különleges kollekcióval készült a babák forgalmazója, a Mattel: három klasszikus darab kerül a polcokra. Az új, évfordulós sorozatban az eredeti, […]

Tovább olvasom

Már moshatunk is a telefonunkkal – jönnek a digitalizált mosodák

Nyugat-Európában és a világ számos országában évtizedek óta megszokottnak számít, hogy a társasházakban, lakóparkokban, kollégiumokban és kempingekben mosodák üzemelnek, valamint önműködő, önkiszolgáló mosodahálózatok érhetőek el.   Már Magyarországon is egyre többen ismerik fel ezeknek a létesítményeknek és gépeknek az előnyeit, csakhogy a hagyományos működési modellek sok esetben inkább hátráltatják, mint ösztönzik az embereket a szolgáltatás […]

Tovább olvasom

Visszatér a nyomtatott ÉVA Magazin

Visszatért az ÉVA print kiadása, már kapható a magazin legfrissebb száma. A Marquard Media Magyarország az olvasói és hirdetői igényekre válaszolva visszahozta a standokra a magazint, amely a márciusi lapszámot követően idén még három alkalommal jelenik meg. A legfrissebb ÉVA magazinban Pásztor Anna vall a felnőtté válásról, Ajkai Mónika modellből lett coach a belső ragyogásról, […]

Tovább olvasom

Cápák között 3: az összes Cápa egy bizniszben!

Befektetési hullám söpört végig a Cápák között adásában! Négy pitch-ből három ajánlattétellel zárult, ráadásul az egyik vállalkozásba mind az öt Cápa beszállt!   Ezüst Koppány (Momopel), egyedi, környezettudatos pelenkáin kívül, aki 20 millió forintért 10% tulajdonrészt ajánlott fel, három Kishalra is ráharaptak a Cápák! Prosenszki-Barcs Renáta (Boro Coffee) nem csak hozzáállásával, de magas minőségű termékeivel […]

Tovább olvasom

Lezárások alatt Vegyél tavaszit! – online vásárral folytatódik a #vegyélhazait kezdeményezés

Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a […]

Tovább olvasom

A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG

Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs parterének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A hat országra kiterjedő kampány lead ügynöksége a cseh PRAM Consulting. A közép-kelet-európai regionális együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiája, a márkaépítés és a sajtókapcsolatok kialakítása áll.   Az EUROWAG célja, hogy egyszerűbbé […]

Tovább olvasom