Helyzetbe hozzák a fiatal kreatívokat

Karrier

Ismét szakmai tanácsokkal és munkalehetőségekkel várják a hazai kreatívigazgatók a reklámszakmába vágyó ifjú designereket, art directorokat és szövegírókat május 21-én, a 4. Portfolio Night Budapesten.

A nemzetközi portfolio szemlét világszerte 12. , itthon 4. alkalommal szervezi meg a kommunikációs szakma, most 25 ország részvételével. A rendezvény célja, hogy lehetőséget biztosítson munkáik megmutatására azoknak a fiatal kreatívoknak, akik a reklámszakmában szeretnének elhelyezkedni.

Az itthoni Portfolio Nighton (PN) 45 kreatív jelölt prezentálhatja portfolióját 15 hazai ügynökség kreatívigazgatójának.

A jelentkezők negyedórás rapid randik keretében, egyenként három kreatívigazgatóval találkoznak majd szemtől szemben, akikkel átbeszélhetik ötleteiket, munkáikat és terveiket, amikre helyben értékes visszajelzést is kapnak. A legtehetségesebbek akár állásajánlatokkal a zsebükben térhetnek haza. Az idei kommunikációval a szervezők arra buzdítják a fiatalokat, hogy ne ijedjenek meg és éljenek a lehetőséggel, hiszen az előző évek jelentkezői közül sokan találták meg a helyüket a szakmában.

A résztvevő kreatívigazgatók listája a globál oldal budapesti aloldalán érhető el, az eseményről további infók a Portfolio Night Facebook oldalán olvashatók, a jegyértékesítés pedig az Eventbrite oldalán keresztül történik.

Az idei Portfolio Night különlegessége, hogy a hazai szakma nagy erőkkel fogott össze az esemény megvalósításáért. Az eddigi szervezők és a MAKSZ közösen arra jutottak, hogy az eseményt bevonják a Kreatív Utánpótlás (KRU) tevékenységébe, így az egy komplex, kreatív utánpótlás program része lesz a Magyar Telekom szponzorálásával. Emellett a Portfolio Night Budapestet a résztvevő kreatívügynökségek is támogatták, így igazi csapatmunka révén valósulhat meg. Az idei kommunikációt ugyanúgy, mint az előző években a kirowski Isobar és az Umbrella készítette.

A nemzetközi esemény az Art Directors Club (ADC) égisze alatt valósul meg, a Shutterstock főtámogatásával, illetve a Twitter és a Squarespace közreműködésével.

PN12 Budapest:

dátum: 2014. május 21.

helyszín: 1036 Budapest, Perc u. 2. – Umbrella

SOCIAL MEDIA