Harmadszor is haraptak a Cápák

Tejszínhub

Felhasználóbarát tisztító-eszköz, huszonéves fiatalok digitális alapú diákfoglalkoztatási vállalkozása, dühöngőszoba és sörtönkölyből készült granola a Cápák között vadonatúj epizódjában.

 

Potocsny Andor a tisztítási szokásokat forradalmasítaná ötletével, amit a prototípus lendületes bemutatójával demonstrált a Cápáknak. Üzleti ajánlata 20 millió forintos befektetésért cserébe 10% tulajdonrész volt – erre azonban egyik Cápa sem harapott rá.

Különleges tisztító-eszközzel akarja meghódítani a világot a magyar vállalkozó Potocsny Andor a Cleanhand felhasználóbarát prototípusával igyekezett lenyűgözni a Cápákat, hogy a segítségükkel megváltoztassa a takarítási szokásokat az egész világon.

 

Bege Áron és Bőhm Zsombor egy már létező céggel érkezett a Cápák elé. A két fiatal vállalkozó digitális platformja forradalmasítja a diákfoglalkoztatást, a további fejlődéshez kerestek befektetőt: 15 millió forintért cserébe 5%-os részesedést kínáltak. András ajánlatát – 7,5 millió forint 10%-ért – a két fiatal vállalkozó visszautasította. Az ellenajánlatukra végül Levente és Petya is 3,5-3,5 százalékos részesedésért 7,5-7,5 millió forinttal szállt be a Quantumba. A két fiatal vállalkozó emellett a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj jelöltje, valamint a Telekom Digitálisan Tettrekész Díj nyertese is lett.

Huszonéves fiatalok forradalmasítanák a diákfoglalkoztatást Magyarországon Bege Áron és Bőhm Zsombor a Quantum digitális diákszövetkezettől érkeztek a Cápák között műsorba 15 millió forintért. Nézd meg a fiatal vállalkozók pitchét!

 

„Két Cápa több, mint egy” – ők lesznek végül a diákmunka megreformálói?

Egymásra licitáltak a befektetők, a döntés azonban a Quantum huszonéves fiataljainak kezében volt. Végül két Cápával egyeztek meg Zsomborék.

 

Gellén Bettina és Orbán Attila vállalkozásában következmények nélkül lehet törni és zúzni: dühöngőszobájuk fejlesztéséhez keres befektetőt. A kért összegből – 5 millió forint 3% tulajdonrészért – az üzlethelyiség légtechnikáját fejlesztenék, valamint egy modernebb kamerarendszert telepítenének. A Cápák közül Petya látott fantáziát a vállalkozásban, ám 25%-os tulajdonrészt kért volna, amit Bettina és Attila ellenajánlat nélkül visszautasított.

Következmények nélküli dühöngés? – Ezt még Balogh Petya is kipróbálta!

Gellén Bettina és Orbán Attila egy olyan szórakozási formát hoztak Magyarországra, ami külföldön már nagy népszerűségnek örvend.

 

„Adni túl sok, kapni túl kevés” – Balogh Péter hoppon maradt?

A Cápa a kért 5 millió forintot megadta volna a Wrecking Room vállalkozóinak, a 3 százalékos tulajdonrész helyett azonban 25 százalékot kért cserébe.

 

Dalmadi Júlia élelmiszer-futurista kidobásra szánt élelmiszeripari melléktermékeket kutat fel és készít belőlük tápláló és finom élelmiszert. Terméke – a sörgyártás során keletkező sörtörkölyből készített granola – megoldást nyújthat az élelmiszerpazarlásra. 10 millió forintért 15% részesedést kínált a Cápáknak, de ők úgy ítélték meg, hogy az üzleti modell kiforratlan, ezért csak Szabinától kapott egy fél ajánlatot.

Szemétből készít ételt az élelmiszer-futurista vállalkozó

Dalmadi Júlia élelmiszeripari melléktermékekből készít finom és tápláló, úgynevezett upcycled élelmiszereket, megoldást nyújtva ezzel a pazarlásra.

 

Az ételmentő könnyeit nem a szomorúság táplálta

Dalmadi Júlia számára mindennél fontosabb a következő generáció jövője. A videóból kiderül, mit szóltak a befektetők az „international food woman” küldetéséhez.

 

Extra tartalom:

Sikersztori: Mi történt azzal a céggel, amibe tavaly mind az öt Cápa beszállt?

Most kiderül, hogyan folytatódott a Munch ételmentő applikáció megálmodóinak története.

 

Minden szem Tomán Szabinára szegeződik a Cápák között következő részében

Moldován András szerint veszélyesen érdemes élni, Balogh Péterből pedig előjön gyermeki énje az üzleti showműsor negyedik adásában, melyben az összes szempár a női Cápára szegeződik. Cápák között vasárnap 18:50-kor az RTL Klubon.

 

Fotókredit: RTL Magyarország/Sallak Dóra

 

SOCIAL MEDIA