Cápák között 4. évad – Már az első adásban haraptak a Cápák!

Tejszínhub

A Cápák között 4. évadának első adásában az egyik vállalkozás két Cápa személyében is befektetőt talált. Gyerekkori álma vált valóra Garzó Galateának azzal, hogy a Cápák elé álhatott és testvérével, Gabival bemutathatta közös vállalkozásukat. A Vegi Pont, amely helyi termelők zöldségeiből nagy és kis kiszerelésben egyaránt készít savanyúságokat, azért keresett befektetőket, mert a vásárlói igényeket a jelenlegei kapacitásukkal már nem tudták kielégíteni. A hölgyek szakértelme és határozottsága Tomán Szabinát és Balogh Leventét is meggyőzte, akik 15-15 százalék részesedésért 10-10 millió forintot ajánlottak, amely végül úgy módosult, hogy a Vegi Pont 5-5 % részesedést két éven belül visszavásárolhat a befektetőktől. /További részleteket az alábbi videókban./

 

Ismerd meg a Vegi Pont megálmodóit!

Garzó Galatea és testvére, Gabi közös vállalkozásukkal érkeztek a Cápák elé. Kisfilmjükből kiderül, hogy miért jelentkeztek a műsorba.

 

Tiniként a Cápák közöttről álmodozott, most eljött a testvérével

Garzó Galatea Amerikában tanult cserediákként, amikor felfigyelt az üzleti showműsor külföldi változatára. Akkor határozta el, hogy egyszer valóra váltja az álmát és jelentkezik a műsorba. Ennek most jött el az ideje. Nézd meg a testvérpár bemutatóját!

 

„Ez egy befektetés!” – A testvérpár határozottsága meggyőzte a Cápákat

Két Cápa is ráharapott a Vegi Pont savanyúságaira. Szabina és Levente is 10-10 millió forintot ajánlott 15-15% tulajdonrészért cserébe.

 

A Cápákat nem sikerült mindenkinek meggyőznie. Zádor Attiláné Éva ehető kávéscsészéje és előadása nem keltette fel a Nagyhalak érdeklődését, azonban sokak számára tanulságos lehet.

Világújdonság a Cápák közöttben, ami megoldja a műanyagválságot?

Zádor Attiláné saját bevallása szerint egy istenadta tehetség, aki férjével, Isten ostorával közösen megtalálta a megoldást a papír- és műanyagpoharak okozta problémára.

 

Moldován András összetörte a vállalkozó termékét

A Harapohár megálmodójának bemutatója után a Cápa azt hitte, Éva csak trollkodni jött a műsorba. Mikor kiderült, hogy komolyan gondolja, Moldován András egy szimbolikus gesztussal kezdte értékelését.

 

Szintén tanulságosnak bizonyult Fülöp Ádám, a Pipacs Pékség létrehozójának és tulajdonosának bemutatója is. A vállalkozásba Balogh Levente és Moldován András is befektetett volna, de üzlet végül mégsem köttetett.

„Ha a pékség egy kenyér, akkor az életem a kovász benne”

A Pipacs Pékség alapítója és tulajdonosa, Fülöp Ádám kizárólag bioalapanyagokból készíti pékáruit. Az immár 15 fős csapatból álló cég 2020-ban 100 milliós nettó árbevételt termelt.

 

Hiába léptek ki a komfortzónájukból a Cápák, a vállalkozó visszautasította őket

Balogh Levente és Moldován András is ajánlatot tett Fülöp Ádámnak, már-már figyelmen kívül hagyva a befektetői érdekeket, a pékséget üzemeltető férfi mégsem ment bele az üzletbe.

 

Az üzleti show üde színfoltjának bizonyult a ProjektX formáció. A három 20 éves vállalkozó a már működő buliapplikációjuk további fejlesztéséhez szeretett volna befektetőket találni. Bár üzlet nem jött létre, a fiatalok az életre szóló tapasztalaton túl az alkalmazásukkal elnyerték a Telekom Digitálisan Tettrekész díját.

A TikTok után a Cápákat is meghódítanák a fiatal vállalkozók. A ProjectX buliapplikáció 20 éves kitalálói nemcsak a magyar partikultúrát szeretnék forradalmasítani, az egész világot meg akarják hódítani alkalmazásukkal.

 

 

Előzetes: Ez történik a Cápák között következő adásában (január 9. 18:50 RTL Klub):

 

Moldován András kisétál a stúdióból a következő adásban

Vajon mi bőszíti fel annyira a befektetőt, hogy elhagyja a székét? Részletek a Cápák között 2. adásában vasárnap 18:50-kor az RTL Klubon.

 

Sikersztori: Mi történt Homoky Dorkával a befektetés után?

A fiatal borász elvarázsolta Balogh Leventét a boraival és a személyiségével. A Cápa magát látta Dorkában, akivel a befektetés óta rendszeresen tartják a kapcsolatot. Mutatjuk, mi minden történt a vállalkozással az előző évad óta.

 

 

SOCIAL MEDIA