A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) 6. alkalommal adja át a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó pályázatát, az Employer Branding Awardot, amelyre 10 kategóriában nevezhettek a vállalatok és állami szervezetek. Külön kategóriában a COVID 19-járvány kapcsán született megoldásokat is díjazta a szakmai zsűri. A díjak online esemény keretein belül 2021. június 30-án kerülnek átadásra, az Employer Branding Award weboldalán lesz követhető.
A 2020-as év minden munkáltató számára kihívásokkal teli időszakot jelentett, így a munkáltatói márkaépítés valós krízishelyzetben mérettetett meg. A bizonytalanságban a munkavállalók megtartása és a kiválasztás áthelyezése online platformokra rugalmas reagálást követelt meg a szervezetektől. Éppen ezért még nagyobb lelkesedéssel várta a 15 tagú szakmai zsűri, hogy értékelhessék a beérkezett pályamunkákat, a beérkezett több mint 30 pályázat mindegyike kiemelkedően magas színvonalat képviselnek.
A díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára, annak érdekében, hogy a hazai munkahelyek minél örömtelibb, egészségesebb és igényesebb helyek legyenek. “Így nagyon várjuk, hogy leleplezhessük a 2020-as év legvonzóbb munkáltatói márkáit és bemutathassuk pályamunkáikat a nagyközönségnek” – mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, a 30 éves MPRSZ elnökségi tagja.
Az online díjátadóra 2021. június 30-án 18:00 órakor kerül sor, amelyet az alábbi linken lehet egy aznapi regisztrációt követően megtekinteni: http://www.employerbrandingaward.hu/dijatado-2020/