Gyűjtést szervezett a Westend és a Gyermekétkeztetési Alapítvány

Hírek

A megújult Food&Friends by Westendet július 22-én adták át a nagyközönségnek egy nagyszabású showműsor keretében. Ezzel a bevásárlóközpont megnyitása óta az eddigi legnagyobb beruházási projektjét zárta le.

 

Az igények részletes feltérképezése után álmodta meg a Westend az új ételudvar koncepcióját, amelyet a nemzetközi viszonylatban is elismert Hello Wood csapata tervezett és valósított meg. A látogatók elvárásai mellett olyan szempontokat is figyelembe vettek, mint a tudatosság, a fenntarthatóság vagy a társadalmi és környezeti felelősségvállalás. A megújult ételudvar a Food&Friends nevet kapta, tükrözve a tér kettős funkcióját, hiszen az épületrész az étkezésen kívül közösségi térként is szolgál. A több mint féléves helyszíni munkálatok után a Westend látogatói egy nemzetközi trendek alapján felújított étkezőterületet vehettek birtokba, amelyet az alapanyagok kiválasztásától a digitális és energiatakarékos megoldásokig a korszerűség, az innováció és a természetközeliség jellemez – írják.

A társadalmi felelősségvállalás kiemelt figyelmet kapott a Food&Friends nyári megnyitóján, amelyen kikerült a Gyermekétkeztetési Alapítvány adománygyűjtő kioskja is, mely szeptember 22-ig még elérhető a bevásárlóközpontban. Ezen felül a Westend és a Demján Sándor Alapítvány a megnyitó utáni egy hétben 50 forintot ajánlott fel minden vásárlás után, ami az ételudvaron történt. Az ebből összegyűlt 5 millió forintot is átadták az alapítványnak szeptember 13-án, a kampány záróeseményén, ahol a bevásárlóközpont ötven hátrányos helyzetű gyermeket látott vendégül kísérőikkel együtt. Ebéd után a gyerekeket egy mozizásra meghívták, végül pedig megajándékozták őket egy iskolakezdő írószer csomaggal is. A Gyermekétkeztetési Alapítvány visszajelzései alapján az összegyűlt összeg ezer család számára biztosít tartósélelmiszer csomagokat, melyből az évvégi támogatást tervezik fedezni.

„A társadalmi felelősségvállalás minden projektünk kapcsán nagyon fontos, ezért amikor csak tehetjük, jó ügyek mellé állunk, és a hozzánk betérők számosságát kihasználva törekszünk arra, hogy kezdeményezéseinkbe a látogatóinkat is bevonjuk. A Food&Friends by Westend nyitókampánya során egyértelmű volt, hogy nem csak arra buzdítjuk vásárlóinkat, hogy próbálják ki az új ételudvarunkat, de felhívjuk a figyelmet azokra is, akiknek nincs lehetősége éttermeinkben étkezni, sőt, az otthon étkezés is jelentős anyagi terhet jelent. A Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal cégcsoportunk már többször együttműködött, öröm volt számunkra, hogy újra közös célért dolgozhattunk” – mondta Csorba Eszter, a Westend marketingigazgatója.

 

SOCIAL MEDIA