Györke Orsolya, a Ford Magyarország volt kommunikációs vezetője a Market Építő Zrt-nél kezd új karriert hasonló pozícióban.
A szakember korábban a Porsche Hungáriánál a SEAT marketing managere volt, majd a General Motors Chevrolet márkájának a kommunikációjáért felelt. Innen tett hosszabb kitérőt a telco szektorba, ahol előbb a T-Online kommunikációs igazgatója, majd a teljes Magyar Telekom PR és márkamenedzsment tevékenységét irányította. A Fordnál nyolc évig, 2015-től mostanáig dolgozott.
Györke Orsolya a Márkamonitor konferenciáinak gyakori előadója volt, legutóbb a Jazzy rádióban beszélgettünk vele. Nyitó képünkön a Neverending Branding konferencián beszélget Varga Zsomborral (Toyota) és Bujáki Zsolttal (Porsche Hungária), moderátor Lukács Rita.
Györke Orsolya új munkaköréhez sok sikert kívánunk.