Felértékelődtek a HR területet támogató kommunikációs aktivitások

Hírek

Idén hetedik alkalommal hirdették meg a HRKOMM AWARD-ot, amely a hazai HR tevékenységhez kötődő kampányok és kommunikációs aktivitások megmérettetése. A pécsi székhellyel rendelkező pr-ügynökség, a Ferling négy pályázattal jutott a döntőbe, amelyek közül három díjat is kapott.

 

Arany minősítést kapott a „Wellbeing a munkahelyen” alkategóriában az „Ahová szívesen járnak be reggelente a kollégák – munkavállalói jóllét a Körber Hungáriánál” elnevezésű projekt, amely a Körber Hungária Gépgyártó Kft. megbízásából készült.

Nyomtatott anyag alkategóriában bronz minősítéssel díjazták „A Galaxiál Hősei, avagy szuperhősök villáskulccsal” című pályázatot, amely az Axiál Kft. megbízásából készült.

A Tesco Technology „Tesco’s tomorrow made by you – arcok a kódok mögött” munkatársi sztorikra épülő employer branding kampánya pedig, „a globális, nemzetközi employer branding stratégia lokalizálása” alkategóriában szerzett bronz minősítést. Ez a projekt a Ferling és a Follow the Yellow együttműködésében zajlik.

„Ez a komoly elismerés igazából „csak” a ráadás, hiszen olyan projektekkel neveztünk, és kaptunk díjakat az egyik legrangosabb hazai szakmai versenyen, amelyek ügyfeleinknek már korábban meghozták a várt eredményeket. Jó mulatság, kemény csapatmunka volt.”  – nyilatkozta Zubán Zoltán ügyvezető.

 

SOCIAL MEDIA