A Magyar Public Relations Szövetség nemrég megalakított Employer Branding tagozata a példaértékű munkáltatói márkaépítést díjazná.
A tagozat célja, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris terület hazai intézményi formálója legyen, a munkáltatói márkaépítés fejlődését és fejlesztését szövetségi keretekben fogja össze. Fórumot biztosít a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.
Az első alkalommal meghirdetett Employer Branding Award pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul az Employer Branding hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern). A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a tehetségekért, illetve specialistákért folytatott versenyben. Ez megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR kommunikációt követel meg, nem beszélve az egyedi, internet alapú kommunikációs csatornákról és megoldásokról. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak KKV és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding tagozatának vezetője.
A pályázati feltételek megtalálhatók az MPRSZ honlapján. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2015. december 31-ig várja a szövetség. Az ország neves HR és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2016. január 31-ig végzi el. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016 februárjában várható. Médiatámogató a Manager Magazin, együttműködő szakmai partner a HR Portál. A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadása a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre történő beküldéssel lehetséges.