A pályázók kérésének eleget téve a szervezők ismét meghosszabbítják a nevezési időszakot, így a végső nevezési határidő július 7. hétfő 17 óra.
A versenyre július 7-ig lehet benyújtani a pályaműveket: a kampány bemutatását célzó hatékonysági esettanulmányt és a kreatív anyagokat. A tavaly óta bevezetett újítás szerint a pályázóknak már lehetőségük van a pályaműben szövegkiemelésre, ami a pályázat íróinak lehetőséget ad a lényeges információk hangsúlyozására a zsűritagok felé, akiknek mindössze 8 percük van, hogy értékeljenek és eldöntsék a pályázat pontszámát 1-100 között. A zsűri értékelési szempontjairól tavaly kutatás készült, melynek eredményei a mellékelt dokumentumban olvashatóak.
A kommunikációs szakma különböző területeit képviselő elismert, tapasztalt szakembereiből álló 100 fős zsűri összeállítása is megkezdődött. A grémiumban helyet kapnak a megbízótól az ügynökségen, a médián, a kutatókon át a szakirányú oktatásig valamennyi iparági szereplő képviselői. A zsűrizés helyszínén ezúttal is online zajlik majd a pályázatok értékelése, szigorú pontrendszer alapján, titoktartás mellett.