Digitális követeléskezelési szolgáltatást indított a Számlázz.hu

Hírek Kiemelt

A globális gazdasági nehézségek időszakában egyre több vállalkozó szembesül azzal, hogy partnerei nem, vagy csak jelentős késedelemmel fizetik ki a számláikat. Magyarországon évente közel félmillió követeléskezelési ügy jut el jogi szakaszba.

 

„Amikor elkezdtünk gondolkodni az új szolgáltatásunkon, akkor már nem egy távoli, bizonytalan negatív jóslat volt, hogy egy nehezebb gazdasági időszak köszönt a vállalkozásokra. A számítások sajnos bejöttek” – mondta el Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezető igazgatója.

Az ügyvédi és a jogi követeléskezelés megoldásokhoz hasonlóan a közelmúltban elindított digitális faktoring szolgáltatás is arra hivatott, hogy a vállalkozók minél nagyobb anyagi biztonságban tudhassák magukat. „Ha segítünk a számla kiállításában, akkor segítsünk abban is, hogy az ügyfeleink a számlájuk ellenértékét megkapják. Az új szolgáltatás a fizetési felszólítástól szükség esetén a végrehajtásig kíséri el a vállalkozókat” – nyilatkozta Ángyán Balázs.

A Számlázz.hu úgy szeretné támogatni a követeléskezelést, hogy közben a lehető legkevesebb stressznek tegye ki az ügyfeleit. „Sokak számára feszültséget jelent a helyzet kezelése, az adós felszólítása, majd a jogi lehetőségek feltérképezése, ügyvéd keresése. A Payee-vel közösen, fél év alatt kifejlesztett rendszer egyetlen gombnyomással útjára indítja a folyamatot. Ennek első lépcsője egy udvarias fizetési felszólítás, majd az ügyvédi levél, végül pedig a fizetési meghagyás, illetve annak végrehajtása lesz. Az ügyfélnek egyetlen percet sem kell ügyvédi irodában töltenie” – mondta el Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezetője.

Augusztustól a Számlázz.hu minden ügyfele hozzáférhet az új szolgáltatáshoz.

 

Fotó: Andrew Neel/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA