Az RTL visszavette a vezetést júniusban a TV2-től

Hírek

2023 júniusában az RTL újra visszavette a vezetést főműsoridőben a TV2-től a 18-49-es korcsoportban. Az RTL kábelcsatornái kiválóan teljesítettek ebben a hónapban, rekorderedményt ért el az RTL HÁROM, az RTL GOLD és a Cool is – adta hírül a médiacég közleménye. 

Júniusban az RTL visszaszerezte az első helyet a TV2-től főműsoridőben: az RTL 12,8%-os lineáris közönségarányt, míg a TV2 12,4%-ot ért el ebben a hónapban a 18-49-es korcsoportban. Csoportszinten nagyon szoros volt a verseny, a 14 csatornával rendelkező TV2 csak 0,1 százalékkal ért el jobb eredményt az RTL 8 csatornás csatornacsoportjánál. Az RTL 28,9%-ot ért el, ami az idei évben az eddigi legjobb eredmény.

A hónap két legnézettebb programja két labdarúgó mérkőzés volt az M4 Sporton, de a harmadik helyre A mi kis falunk június 10-i adása került, így az RTL sorozata lett a legnézettebb nem sport témájú program a hónapban. A pajkaszegiek mulatságos története kiváló szezont zárt: a 2023 tavaszán futott 14 rész átlagosan 22,5%-ot hozott, ami magasabb, mint a tavaly tavaszi szezon 21,2%-os eredménye. A teljes lakosságon belül ez átlagosan 675 ezer nézőt jelentett idén, ami 3%-os növekedés a tavaly tavaszi szezonhoz képest. A mi kis falunk streamingen is nagyon jól ment, az idei évben eddig több mint 266 ezer órát töltöttek a felhasználók a legutolsó szezon megtekintésével.

A Tippelj és vidd el! című játék is júniusban zárta a szezonját. A 30 epizód átlagosan 12,1%-os közönségarányt hozott. Legjobban a 18-39 éves nők körében ment Istenes Bence műsora, itt 14,9%-ot ért el.

A 18 órás RTL Híradó 20,6%-ot hozott átlagosan, ami 4+-ban 507 ezer nézőt jelent esténként, átlagosan. A legnézettebb adás 18-49-en a június 25-i volt, ezt 577 ezer ember követte, és 27,3%-ot ért el.

Az RTL kábelcsatornái kiválóan teljesítettek ebben a hónapban. Az RTL HÁROM történetének legjobb prime time közönségarányát érte el 2,4 százalékkal. Az RTL GOLD szintén rekordot döntött, 1,6%-ot ért el teljes napra vonatkozóan, ami indulása óta a csatorna legjobb eredménye. A Cool 3,7%-ot ért el prime time-ban, ami az elmúlt egy év legjobb eredménye a csatorna esetében.

Júniusban legtöbben A mi kis falunkat követték az RTL+-on, összesen több mint 32 ezren (total users). Ezt követte a Mellékhatás című sorozat második évada. Shortform tartalomban az RTL Híradó generálta a legtöbb videóindítást júniusban, közel 940 ezret, amit a Fókusz követett, közel 800 ezerrel.

Az RTL.HU júniusban több mint 2,2 millió látogatót ért el (real user), ami közel 15%-os növekedés tavaly júniushoz képest.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 és 4+, 18-39 nő célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2023. június, A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, a hónap utolsó hét napján még nem végleges eredményekkel, 2023. július 3-án lekért adatok alapján.

E-gemius rtl.hu VV, real users, Gemius Prism, rtl+, web+app, total videoview, total videotime, total users

 

SOCIAL MEDIA