Az IKEA bevezeti új, természet ihlette otthoni illatválasztékát

Hírek

A gyertyákat magába foglaló sorozat nyolcféle illatot vonultat fel, és a jó közérzetre összpontosít. Közülük két illatjegy Svédország erdőit idézi, melyek kifejlesztésében Ilse Crawford, az IKEA hosszú távú partnere működött közre.

 

A közös együttműködés középpontjába a jó közérzet került, és ez határozza meg a jelen termékbevezető tematikáját is. Az IKEA vallja, hogy az illatok is nagymértékben hozzájárulnak egy tér hangulatának kialakításához, illetve fokozásához. Hatással vannak arra, hogy hogyan érezzük magunkat. Az illatok különféle hangulatokat kelthetnek bennünk és befolyásolhatják a lelkiállapotunkat is; energikussá tehetnek, segíthetnek benne, hogy jobban tudjunk koncentrálni, vagy – ami talán a legfontosabb – hogy újra nyugodtnak érezzük magunkat.

Ezen új termékek meghatározó jegye a skandináv dizájn, fókuszban a természettel, eredendő otthonunkkal. Az IKEA megújítja otthoni illatválasztékát, mégpedig olyan új illatgyertyákat kínálva, amelyek az érzékszerveinkre hatnak. Az új sorozat nyolc inspiráló illatot foglal magába, amelyek mindegyike más-más otthoni tevékenységhez kapcsolódik, hogy érzékszerveinken keresztül még jobban elmélyülhessünk bennük. A különböző illatok különféle termékekben kelnek életre: teamécsesektől kezdve illatfüggőkön át üveg- és kerámiatartós illatgyertyákig. A gyertyák égési ideje változó (12–60 óra), és különböző méretekben kaphatóak. A gyertyák tartóinak tervezése során fontos szempont volt a hosszú élettartam, hogy később más célra is lehessen használni őket.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy lehetővé tehetjük vásárlóink számára, hogy kiteljesítsék és személyre szabják otthonaikat annak érdekében, hogy a legjobban érezzék benne magukat, s mindezt megfizethető áron” – mondja Karin Gustavsson, az IKEA of Sweden AB Range and Product Design vezetője. „A lakberendezési kiegészítők játsszák a legfontosabb szerepet abban, hogy egy tér személyessé váljon, az új gyertyák segítségével szeretnénk arra inspirálni vásárlóinkat, hogy komfortosabb és otthonosabb életkörülményeket teremtsenek maguknak” – folytatja.

 

SOCIAL MEDIA