A Mercedes-Benz tovább növelte márkaértékét, és ismét a világ legértékesebb prémium autómárkája. Az amerikai Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén a márka megerősítette tavalyi eredményét az összetett értékelés 8. helyén. A Mercedes-Benz továbbra is az egyetlen európai márka a legjobb tízben. 2018-hoz képest a csillagos márka értéke további öt százalékkal 50,832 milliárd amerikai dollárra nőtt. A Mercedes-Benz értéke 2009 óta töretlenül növekszik.
Az Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén ismét a Mercedes-Benz lett a világ legértékesebb prémium autómárkája. A Mercedes-Benz márka a hagyomány és a kimagasló innováció megtestesítője, amely a folyamatos továbbfejlődés mellett egy fenntartható, de mindenekelőtt lenyűgöző prémium márka megteremtésére törekszik, amely hatékony megoldásokat kínál a jövő mobilitására.
A társadalom átalakulása a márkák szerepét is megváltoztatja: a sikeres márkák bizalmat keltenek, és egyértelmű állásfoglalásról árulkodnak, úgy kifelé, mint befelé. A Mercedes-Benz hajtóereje az innováció, a felelősségtudat, valamint a szándék, hogy folyamatosan intuitív, kifinomult és fenntartható mobilitási megoldásokat hozzon létre.
Best Global Brands – az Interbrand piackutatások alapján rangsorolja a legjobb világmárkákat
Az idei volt a 20. „Best Global Brands” tanulmány. Az amerikai Interbrand tanácsadócég a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja három nézőpont alapján: „a márka termékeinek és szolgáltatásainak pénzügyi teljesítménye”, „a márka szerepe a vásárlási döntéshozási folyamatokban” és „a márka ereje a vállalat jövőbeli jövedelmezőségének fenntartására tett törekvésekkel együtt”. Az ISO 10668:2010 szerinti hivatalos rendszertan alapján a vállalat képes meghatározni az adott márka értékét.
Az Interbrand teljes rangsora itt érhető el.