A Márkamonitor rádióműsorának mai vendégei Kiss Gyöngyvér és Ábrahám Gergely

Hírek Kiemelt

Mai vendégeink Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai régióért felelős vállalati kapcsolatok igazgatója és Kiss Gyöngyvér, a Momentán Társulat ügyvezetője.

 

Beszélgetésünk tárgya pedig a Smashed („Szétcsúszva”) program, amit a Diageo hozott be Magyarországra, és a Momentán Társulattal együtt valósított meg. Elöljáróban csak néhány riasztó szám: egy néhány évvel ezelőtt végzett kutatás szerint a fiatalok 80%-a már 15 évesen fogyasztott alkoholt, és minden harmadik középiskolás rendszeresen iszik.

A Smashed („szétcsúszva”) programot egy angol cég alkotta meg. Három színész előad egy történetet a fiatalok nyelvén, amelyben megjelenik az iskola, a szülők, az alkohol, az előadás után pedig a színészek beszélgetnek a diákokkal. Gergőtől először azt kérdezzük meg, hogy indult el itthon a program, hogy került bele a Diageo, mi a Diageo célja ezzel. Gyöngyvér elmondja, hogy került bele a Momentán, és hogy hogy is néz ki egy előadás.

Megbeszéljük azt is, hogyan történik a program kommunikáció, és milyen eredményeket értek el 2019 óta. Végül pedig beszélünk a Smashed program folytatásáról, ami itthon még bővül, Romániában pedig most bontakozik ki.

 

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA