A Lidl hivatalos élelmiszerpartnerként szponzorálja a 2023-as Nemzetközi Kerékpáros Szövetség világbajnokságát

Hírek

Augusztus 3. és 13. között Glasgowban és Skócia-szerte rendezik meg az UCI összkerékpáros világbajnokságot, a történelem egyik legnagyobb kerékpáros eseményét, amely első alkalommal egyesíti mind a 13 UCI-világbajnokságot egy nagyszabású rendezvénybe.

 

A Lidl számára mind nemzetközi, mind hazai szinten stratégiai fontosságú az egészségtudatos életmód támogatása, így ennek fényében hozta meg döntését, miszerint ismételten egy nagyszabású sportesemény mellé áll. A Lidl hivatalos friss élelmiszer partnereként támogatja mind a 13 UCI világbajnokságot azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a testmozgás és az tudatos táplálkozás fontosságára az egészséges életmód előmozdításának érdekében.

 

Nemzetközi szervezet és nemzetközi rendezvény

A Schwarz Csoport vállalataként a Lidl világszerte 31 országban több mint 12 000 áruházzal van jelen Európában és az Egyesült Államokban, ami tökéletesen illeszkedik a 2023-as UCI Kerékpáros Világbajnokság nemzetközi jellegéhez és sokszínűségéhez. A nagyszabású rendezvényen több mint 120 országból több mint 6000 profi és amatőr kerékpáros fog versenyezni. Mindemellett ahogy a Lidl termékek mindenki számára elérhetőek, csak úgy, mint a kerékpározás: a sportág ideális bárki számára, aki aktívabbá szeretné tenni mindennapjait – írják.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy részesei lehetünk egy ilyen innovatív és egyedülálló rendezvénynek. A közelgő UCI világbajnokság hivatalos friss élelmiszer partnereként ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmet a mozgás és az egészséges táplálkozás fontosságára, és egyúttal hangsúlyozni elkötelezettségünket az iránt, hogy tudatosabb és egészségesebb élelmiszerkínálattal járuljunk hozzá az egészséges és aktív életmódhoz. Nagy izgalommal várjuk, hogy ezen a különleges eseményen együttműködhessünk a 2023-as UCI kerékpáros világbajnoksággal és együtt dolgozhassunk azon, hogyan inspiráljuk az embereket arra, hogy még több vitalitást és sportot vigyenek mindennapi életükbe” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

 

Fotó: UCI

 

SOCIAL MEDIA