A Jófogás naponta közel 400 000 látogatója között fogja népszerűsíteni a „Segítünk egymásnak” kezdeményezést

Hírek Kiemelt

A Jófogás naponta közel 400 000 látogatója között fogja népszerűsíteni a „Segítünk egymásnak” kezdeményezést, amelyet az Önkéntességet és Adományozást Koordináló Akciócsoport fog össze. A koronavírus-járvány elleni harc legszélesebb összefogását Révész Máriusz országgyűlési képviselő irányítja, akivel gyors és várhatóan eredményes megállapodást kötött a nemes ügy érdekében a Jófogás vezetősége.

 

A Jófogás megragadta azt a lehetőséget, amellyel a leghatékonyabb módon tudja segíteni az akciócsoport munkáját, és ezzel az adományozó megtalálja a legrövidebb utat a bajbajutottakhoz: a segitunkegymasnak.hu-ra irányító bannereket jelentetnek meg internetes felületükön, valamint a közösségimédia-oldalukon is a jó ügyet hirdetik: segítsünk egymásnak! A Jófogás ezen túl saját adományozási aloldalt is kialakít.

A koronavírus által előidézett rendkívüli helyzet mindannyiunk életére és hétköznapjaira hatással van. A világjárvány egyeseknél kisebb-nagyobb lemondásokat és korlátozásokat, másoknál azonban akár már rövidtávon is komoly problémákat eredményezhet. Ahhoz, hogy hatékony válasz születhessen ezekre a kérdésekre, a vállalati szféra kiemelkedő képviselői, illetve a kisebb közösségek és magánemberek összefogására is szükség van.

Révész Máriusz tájékoztatása szerint lehet segíteni önkéntes munkával, szolgáltatással vagy informatikai támogatással is. Emellett fel lehet ajánlani tanítást, szállítást, ingatlant, vagy a 1357-es Nemzeti Összefogás Vonal tárcsázásával, egy-egy hívással hozzá lehet járulni a karitatív szervezetek munkájához.

Vagyis mindenki azzal segíthet, amivel tud. A Jófogás például a nagy elérésű felületeit bocsátja a jó ügy szolgálatába.

Piacvezető apróhirdetési oldalként felelősségünknek érezzük, hogy abban nyújtsunk segítséget, amiben erősek vagyunk. A Jófogás kitartó munkával felépített online közössége eddig is heti 1000-1500 ingyenesen elvihető terméket töltött fel az oldalra, jelen megállapodással pedig az a célunk, hogy a figyelem felhívása mellett oda csatornázzuk a segítő szándékkal érkező felajánlásokat, ahol szervezett formában, a lehető leggyorsabban tudnak eljutni oda, ahol a legnagyobb szükség van rájuk. Büszke vagyok, hogy a megállapodást ilyen gyorsan és gördülékenyen meg tudtuk kötni és meghatározó e-kereskedelmi szereplőként aktívan támogathatjuk az akciócsoport munkáját” – mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

Kiemelt célunk, hogy a már most aktív felajánlók mellett a jelenleg még passzív vállalatokat és szervezeteket, valamint a lakosság lehető legnagyobb részét is aktivizáljuk. Az akciócsoport megalakulása óta több mint 5000 felajánlás érkezett. Bízunk benne, hogy a Jófogás és a hozzá köthető közösségi oldal organikus online elérésének köszönhetően még több, a koronavírus miatt tarthatatlan helyzetbe került rászorulót tudunk mielőbb megsegíteni. A Jófogás kitűnő felületként és felelős vállalatként támogatja e nemes cél elérését” – tette hozzá Révész Máriusz akciócsoport-vezető.

SOCIAL MEDIA