A kontinenstorna lehetőséget kínál majd arra, hogy a Coca-Cola életre keltse „Éld át a varázslatot!” filozófiáját, exkluzív tartalmakat és élményeket kínálva a futballszurkolók régi és új generációi számára, mind a stadionokban és a szurkolói zónákban, mind a digitális csatornákon és vendéglátó programokon keresztül.
Az UEFA EURO 2024 szponzorációjában a Coca-Cola leggyorsabban növekvő terméke, a Coca-Cola Zero Cukor kap vezető szerepet, összhangban a vállalat stratégiájával, amely a cukorcsökkentést helyezi előtérbe, és a marketingköltéseket az alacsony cukortartalmú és cukormentes választékra összpontosítja. Emellett a Powerade, a Coca-Cola sportitala biztosítja az UEFA EURO 2024 játékosok hidratációját a pályán.
A Coca-Cola hosszú távú partnere az európai labdarúgás első számú válogatott tornájának: első alkalommal 1988-ban szponzorálta az eseményt.
Javier Meza, a Coca-Cola európai marketingért felelős alelnöke elmondta: „Nagy izgalommal várjuk, hogy támogathassuk a németországi UEFA EURO 2024™ tornát, és hogy márkánkat egy ilyen ikonikus globális sporteseményen jelenítsük meg, ahol az emberi kapcsolatok varázsa megelevenedik a szurkolók és a futballisták közös örömünnepének szenvedélyes pillanataiban”.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta: „Ismét örömmel üdvözöljük a Coca-Colát az UEFA EURO 2024 szponzoraként. A Coca-Cola több mint három évtizede meghatározó szerepet játszik az Eb-ken azáltal, hogy összehozza a szurkolókat, felejthetetlen és innovatív élményeket nyújtva számukra. Alig várjuk, hogy erre az örökségre építve együtt folytassuk az utat”.
Az UEFA EURO 2024 2024. június 14-én veszi kezdetét, 2024. július 14-én ér véget.
Fotó: UEFA