A Coca-Cola a zenére, a szórakozásra és a személyes kapcsolatokra helyezi a hangsúlyt

Hírek

A „Zenei nyár” programmal a rajongók idén harminc európai országban, a nyár legmenőbb fesztiváljain és zenei eseményein találkozhatnak, köztük a Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en.

 

A kampánnyal az italgyártó elsősorban a Z generációt szeretné megszólítani. Felmérések szerint ez a fogyasztói csoport egyre inkább szenved a kapcsolatok hiányától. Annak ellenére, hogy a digitális térben ők a legaktívabbak, 72 százalékuk állítja, hogy havonta legalább egyszer magányosnak érzi magát. Számukra a zene az egymáshoz való kapcsolódás hatékony eszköze, az előadók iránti rajongás pedig megadja számukra a közösséghez tartozás érzetét.

A Coca-Cola „Zenei nyár” programja a zene különleges kapcsolatteremtő erejére épít. A kampány egyedülálló élményeket ígér mind a személyes, mind a digitális térben, és arra buzdítja a Z generációt, hogy éljék át a kötődés, a kapcsolatépítés érzését a zene iránti közös szenvedélyükön keresztül.

Ennek részeként a Coca-Cola a legmenőbb nyári fesztiválokon – köztük a hazai Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en – kínál felejthetetlen pillanatokat a zenerajongók számára.

Az idén hároméves COKE STUDIO helyszín már nemcsak a Sziget Fesztivál nagyszínpadával szemben, de a Strand Fesztivál színpada mellett is színes programokkal, DJ-kel várja a fesztiválozókat. A SZIN-en a korábbi évekből ismert Coke Chill Zone-ban pihenhetik ki magukat a látogatók, ezen kívül a COKE STUDIO hangosítótorony tetején egy bárt is berendeznek, ahonnan a legtökéletesebb rálátás nyílik a nagyszínpadra.

A vállalat nyári zenei promóciójában a Coca-Cola alkalmazáson keresztül a rajongók jegyeket nyerhetnek mindhárom hazai fesztiválra.

A „Zenei nyár” kampányban idén is izgalmas élményeket kínálunk minden zenerajongónak, elsősorban a Z generáció igényeire fókuszálva. A fesztivál-helyszíneinken lehetőséget szeretnénk biztosítani számukra, hogy közös szenvedélyükön keresztül személyesen élhessék át az egymáshoz kapcsolódás élményét” – mondta el Vida Annamária, A Coca-Cola Magyarország szenior brand menedzsere.

 

SOCIAL MEDIA