Ebben az évben az Egyesült Államokban, majd 2024-ben az egész világon megváltozik a Pepsi logója, méghozzá úgy, hogy a „Pepsi”-szó visszakerül a grafikába – írja a CNN nyomán a Telex.
Mauro Porcini, a PepsiCo fő dizájnere azt nyilatkozta a CNN-nek, hogy mindig, amikor megkérték az embereket, hogy rajzolják le az üdítőital logóját, az emberek belerakták a kóla nevét, pedig az jelenleg nem is szerepel rajta, hanem azon kívül található. Emiatt döntöttek amellett, hogy visszarakják.
A hvg.hu azt írja, hogy az új márkajel a 2008 óta használtat váltja fel, a piros, fehér és kék csíkok felett egy fekete szegélyű kör közepén egy lényegesen nagyobb “PEPSI” felirattal látható, mint a jelenlegi. A logó újragondolásának célja az volt, hogy “nagy energiát, magabiztosságot és merészséget” sugározzon.
Fotó: PepsiCo