A PepsiCo az UEFA Bajnokok Ligájában

Hírek

A Lay´s, a Gatorade és a Pepsi lesz a bajnokság vezető márkája; emellett a Doritos, Lipton és 7UP márkák is bekerülnek majd a szponzorációs programba.

PepsiCo megállapodása az UEFA Bajnokok Ligájával még a 2015/16-os szezon kezdetét megelőzően, július 1-én fog hivatalosan is életbe lépni.

Ramon Laguarta, a PepsiCo Európa elnök-vezérigazgatója a következőket mondta: „Az UEFA Bajnokok Ligája kétségkívül a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgó tornája, és miután minden szezonban milliárdnál is több focirajongó nézi a meccseket, ez az új partnerség példa nélküli lehetőségeket kínál mindkét félnek. Erőink egyesítésével kivételes szórakozási lehetőségeket kínálhatunk baráti, családi összejövetelek alkalmára. Mi ketten újabb magasságokba fogjuk emelni a labdarúgás és a szórakozás együttesét, és az UEFA Bajnokok Ligája szurkolói a 2015/16-os szezon beindításával fantasztikus új élményekre számíthatnak a Lay’s-től, a Gatorade-tól és a Pepsitől.”

Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója így nyilatkozott a megállapodás kapcsán: „A PepsiCo szó szerint globális partner, és izgatottan várjuk, hogy szoros együttműködésünk révén szerte a világon innovatív marketinglehetőségekkel kápráztassuk el a szurkolókat, ugyanakkor a PepsiCo szórakoztatás terén meglévő szerteágazó tapasztalatait is felhasználjuk majd arra, hogy tovább erősítsük az UEFA Bajnokok Ligája márkáját.”

Az UEFA Bajnokok Ligája idei döntőjét több mint 200 országban sugározták, így a becslések szerint 400 millió nézőhöz jutott el úgy, hogy 180 millióra tehető az élő közvetítés nézőinek átlagos száma. Egy szezon a selejtezőktől a döntőig 17 labdarúgó hétvégét jelent, összesen 145 meccsel. A Liga több mint 110.000 órányi TV tartalmat kínál egy szezonban. A nézők száma regionálisan és globálisan is kiemelkedő: az élő közvetítést világszerte 1,1 milliárd néző követi.

A PepsiCo egyéb sport liga partnerei közé tartozik a Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), a Nemzeti Amerikai Futball Szövetség (NFL), a Nemzeti Jégkorong Liga (NHL), a Major League Baseball baseball bajnokság, az Indian Premier League krikettbajnokság és a Nemzetközi Krikett Tanács (ICC).

(A fotón a 2014-es Global Pepsi Football Team.)

SOCIAL MEDIA