Magyarország első ICCO által akkreditált pr-ügynöksége lett a Ferling

Hírek Kiemelt

Az akkreditáció a Magyar Public Relations Szövetség közreműködésével vált elérhetővé hazánkban, amelynek célja a nemzetközi szabványokat és legjobb gyakorlatokat követő ügynökségek tanúsítása és kiemelése. A folyamatot nemzetközi ügynökségvezetők, agency expert auditorok végezhetik az ICCO Nemzetközi Akkreditációs Kritériumai (CMS) alapján, az MPRSZ-szel szorosan együttműködve.

 

A CMS az ISO és az „Investors in People” rendszer elemeit egyesíti egyéb releváns kritériumokkal. A CMS a pr- és kommunikációs ügynökségek egyetlen világszerte elismert tanúsítványa, amely bizonyítja, hogy az ügynökség szakszerűen és megfelelő irányelvek mentén működik. A folyamat során többek között olyan meghatározó elemeket vizsgálnak a szakértők, mint az etikus működés, a szolgáltatásfejlesztés és a humánmenedzsment funkciók – írják.

„Ez az akkreditáció szervesen illeszkedik abba a stratégiai programba, amelynek eredményeként a FERLING néhány éven belül egy munkavállalói és vezetői részesedést is kínáló részvénytársasággá alakul majd át. Célunk a tulajdonosok személyes közreműködése nélkül is fenntartható, magas szintű, transzparens vállalati működés. Olyan ügynökségi gyakorlat, amely folyamatos szakmai előrelépést, stabilitást, jövedelmezőséget és ezzel együtt növekvő cégértéket tud biztosítani” – mondta Ferling József, a cég alapítója.

Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke elmondta: „Úgy gondoljuk, hogy a tanúsítvány megszerzése mind szakmai, mind üzleti szempontból megtérül iparágunk szereplőinek. Ez az akkreditáció egyfajta minőségmenedzsment: a nemzetközi szabvánnyal biztosítható, hogy az ezt megszerző ügynökségek azonos standerdek mellett működnek. Reméljük, hogy a tanúsítványt előbb-utóbb a vállalati beszerzők is elismerik. Ehhez többek között azzal kívánunk hozzájárulni, hogy az akkreditáció a PREXA-versenyen is többletpontokat jelent majd.”

„A szakértők az ügynökségek folyamatait külső szemszögből, függetlenül vizsgálják. Az akkreditáció célja a jó gyakorlatok elterjesztése és a fejlesztési lehetőségek beazonosítása, így az ellenőrzés mellett egyfajta tanácsadói funkció betöltése is” – tette hozzá Sztaniszláv András.

 

Fotó: Patrik Schober, Ferling József és Sztaniszláv András

 

SOCIAL MEDIA