A két márka közösen életre hívja a BrandFestival Y színpadot, ahol szeptember 29 és 30. között együtt kereshetjük a válaszokat a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítés jövőjét érintő kérdésekre.
Virtuális világ, digitális transzformáció, metaverzum – egyre inkább gyorsuló világunkban a szervezet- és vezetőfejlesztésben, a marketing és kommunikációs trendek ismeretében nem kérdés, hogy a változásokkal lépést kell tartani.
A kommunikációs piacot átható turbulens időszak következményei egyenként is megkérdőjelezik a kialakult sémákat, együttes hatásuk pedig egészen biztosan új megközelítéseket kíván. Jelentős változásokkal kell szembenézni cégvezetőként éppúgy, mint magánemberként. Új üzleti modellek, új vásárlási szokások, új típusú kommunikációs gazdaság, amelyek mindegyike egyre szerteágazóbb kihívást jelent, miközben a gaming, az esport, az AI vagy az NFT megjelenése alapjaiban írnak át mindent, amit eddig olyan hétköznapinak vélt dolgokról gondoltunk, mint a sport, művészet, oktatás, divat vagy éppen a szabad akarat.
Merre induljunk egy olyan világban, ahol ha akarjuk, egy hátizsákban is elfér az életünk?
Melyek a jelenünket és jövőnket is meghatározó marketing-kommunikációs trendek? Hogyan fogja megváltoztatni a metaverzum az emberi kapcsolatokat, vagy az oktatást? Egyáltalán merre tart a világ és a virtuális vagy a valós élmények felé érdemes-e inkább menekülni?
“Meggyőződésem, hogy az emberi történelem legérdekesebb korszakában élünk, és döntő jelentősége van, hogy ehhez a körülményhez mekkora tudatossággal viszonyulunk. De az információs vihar új jelenség. Minél ügyesebben rendszerezik a fiatalok az információt, minél inkább meg tudják különböztetni az igazit a manipulációtól, annál eredményesebben élhetnek a lehetőségeikkel a karrierjükben és a magánéletükben. A Brain Bar ennek a tudatosságnak az erősítésében segít, nagy öröm számunkra, hogy ebben idén partnerünk a BrandFestival” – fogalmazott Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója.
“Az összefogás ma talán az egyik legfontosabb üzenet, amit a jövő generációja és a márkák, a marketing világa felé közvetíthetünk. A Brain Bar csapatával való együttműködés eredménye egy olyan fórum, ami generációtól függetlenül inspirál kritikus gondolkodásra, feszeget jövőbe mutató kérdéseket és tartogat lehetséges megoldásokat a legaktuálisabb kérdésekre” – mondta el Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.
Fotó: Headway/unsplash.com