Az új logóval és vállalati arculattal a nemzetközi pénzügyi szolgáltató modern szereplőként pozícionálja magát a követeléskezelés európai piacán.
„A megújult EOS márkával megerősítjük azt az elkötelezettséget, amelyet már tavaly óta kommunikálunk a „Változás a pénzügyek terén” elnevezésű, új vállalati szemléletmódunk bevezetésével. Fontos szakmai víziónk, hogy az EOS Csoport a kintlévőség-kezelő vállalatcsoporton túl pénzügyi befektetőként is az európai piac meghatározó szereplőjévé váljon” – mondta el Marwin Ramcke (a nyitóképen), aki 2022 februárban vette át az EOS Csoport vezérigazgatói pozícióját. „24 országban több mint 6000 alkalmazottunkkal nap mint nap erőteljesen dolgozunk azon, hogy ügyfeleink, partnereink, illetve a nem-, vagy késedelmesen teljesítő adósok pénzügyi helyzetét is
jobbá tegyük. Ezt szem előtt tartva jelentős összegeket fektetünk a digitalizációba, hogy még jobban ki tudjuk használni a mesterséges intelligencia-alapú beszedési folyamatokat és a nemzetközi hálózatunk nyújtotta lehetőségeket” – mondta el a vezérigazgató.
Lencsés Tamás, az EOS Magyarország ügyvezetője szintén méltatta a vállalat új arculatát: „A kintlévőség-kezelési szakma és így a napi munkánk is rengeteget változott az elmúlt évek során. Számos, eddig példátlan kihívással kellett szembenéznünk, azonban csapatunk kiválóan helyt tudott állni a megváltozott helyzetben is. Az új, dinamikusabb arculat számunkra ezt az alkalmazkodókészséget és folyamatos fejlődést is képviseli” – mondta el az igazgató.
A megújult arculat az EOS-ban bekövetkezett változásokat tükrözi
Az EOS Csoport 792,5 millió eurós összforgalomról számolt be a 2020/21-es pénzügyi évben, és az elkövetkező 12 hónapon belül tervezi a márka világméretű újra-bevezetését. „Örülök, hogy az Igazgatóság a márka evolúciós fejlesztése helyett inkább egy másik, új irányba tett lépést, és egy figyelemfelkeltő dizájn mellett döntött” – mondta Lara Flemming, az EOS vállalati kommunikációért és marketingért felelős igazgatóhelyettese. „Ha csak a márka megjelenésén változtattunk volna, nem képviseltük volna azt a hatalmas átalakulást, ami az EOS-ban és a kintlévőség-kezelés piacán következett be az elmúlt években. Most már alig várjuk, hogy nemzetközi kollégáinkkal együtt dolgozhassunk azon, hogy az új EOS márka minden téren figyelmet kapjon” – mondta el a szakember.
A márka arculatváltásának középpontjában az ügyfelek és a potenciális alkalmazottak állnak. „Az új márkaidentitás révén még több vállalatot szeretnénk megszólítani és meggyőzni arról, hogy az EOS a legjobb választás a fennálló késedelmes követelések kezelésére” – tette hozzá Flemming. Az EOS megújult arculatát a hamburgi székhelyű Syndicate Design reklámügynökség tervezte.
Az új logó a nemzetköziséget, az innovációt és a dinamizmust jelképezi
Az új logó azt szimbolizálja, hogyan lépett ki a márka abból a dobozból, amely éveken át keretezte a betűket. „Az új EOS logó kis „e” betűje nemzetköziségünket és folyamatos digitális fejlődésünket testesíti meg, ezen felül pedig az angolban, mint globálisan használt nyelvben a legtöbb szó kisbetűvel van írva” – magyarázta Flemming. „Emellett a kis „e” olyan üzleti kifejezésekből is ismerős sokaknak, mint az e-kereskedelem, ahol az elektronikus vagy digitális folyamatokat jelöli. Úgy éreztük, hogy helytálló lehet, ha a jövőben kisbetűkkel írjuk be cégünk nevét a logóba.” A logó közepén található nagy „O” az EOS fókuszát és határozott célját szimbolizálja, a végén lévő befejezetlen „s” pedig lendületet ad a logónak – írják.
Fotó: EOS